شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: نخستین و اصلی ترین شرط برای آزادسازی قدس ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسلمین به معنای واقعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در نشست با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت سنندج که با محوریت «جبهه مقاومت» برگزار شد، اظهار داشت: برای بازپس گیری قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال صهیونیست ها مسلمین نیازمند داشتن چند شرط می باشند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: نخستین و اصلی ترین شرط برای آزادسازی قدس ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسلمین به معنای واقعی است، لذا انجام هر اقدامی برای آزادسازی قدس در گرو انسجام مسلمین در این قضیه حساس و حیاتی جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: البته باید اذعان داشت که صهیونیست ها هم به خوبی شرایط کنونی را درک می کنند، اسرائیلی ها سعی دارند با ایجاد روابط دیپلماتیک با کشورهای اسلامی یک رخنه در بین مسلمین ایجاد کنند و به وسیله همین شکاف رسیدن مسلمانان به وحدت را به تاخیر بیندازند. بنابراین جهان اسلام در این باره باید بسیار هوشمندانه عمل کند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آزادسازی قدس و رهایی ملت فلسطین از دست اسرائیل غاصب بی شک مستلزم تداوم مبارزات و هماهنگی جبهه مقاومت می باشد زیرا تاریخ مبارزات ملت فلسطین نشان داده است که اختلافات مسلمین در برابر صهیونیست ها، خود یکی از عواملی است که در هشت دهه اخیر باعث آزاد نشدن قدس از دست این اشغالگران بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha