سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1083696
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
تصاویر / مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سلیمانی - 1

حوزه/ بابلسر را تاکنون اینگونه مملو از جمعیت عشاق ندیده بودم؛ واقعا می توان گفت «همه آمده بودند» تا بزرگ شهر را تکریم و همراهی کنند و در وداع او به سر و سینه خود بزنند.

خبرگزاری حوزه | غریبانه به شهادت رسیده بود و دل ها را سوزانده بود؛ سوخته دلان همه خود را رسانده بودند؛ مازندرانی ها که سنگ تمام گذاشتند؛ وداع باشکوهی در مصلای المهدی بابلسر برگزار شد؛ اما تشییع پیکری باشکوه تر.

بابلسر را تاکنون اینگونه مملو از جمعیت عشاق ندیده بودم؛ واقعا می توان گفت «همه آمده بودند» تا بزرگ شهر را تکریم و همراهی کنند و در وداع او به سر و سینه خود بزنند.

قائمشهر و شیرگاه هم میزبان پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی بود؛ آنجا هم سنگ تمام گذاشته بودند و پیکر شهید را بنابر وصیت ایشان، راهی قم کردند.

صبح امروز مسجد امام حسن عسکری (ع) قم میزبان شهید آیت الله سلیمانی بود؛ مازندرانی ها آمده بودند؛ کاشانی ها آمده بودند؛ سیستانی ها هم همینطور؛ مسئولان ارشد این استان ها هم حضور پررنگی داشتند؛ همه آمده بودند تا منادی وحدت را تا خانه ابدی خود در جوار بارگاه کریمه اهل بیت (ع) مشایعت کنند؛ تشییع باشکوهی در قم برگزار شد و آیت الله العظمی جوادی آملی بر پیکر این شهید والامقام نماز خواندند و آخرین زیارت شهید در کنار قبر مطهر بی بی فاطمه معصومه (س) انجام شد و در یکی از حجره های صحن امام هادی (علیه السلام) به خاک سپرده شد.

روحش محشور با أباعبدالله الحسین (ع)

محمد رسول صفری عربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha