شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
image-20230506210109-1.png

حوزه/ خالقی ثمرین گفت: در روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه زنگ سپاس معلم در تمام مدارس استان سمنان با هدف قدردانی از خدمات معلمان به صدا در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، عادل خالقی ثمرین، در نشست خبری خود همزمان با صبح شنبه به میزبانی آموزش پرورش استان سمنان، ضمن اشاره به برنامه‌های هفته گرامی داشت مقام معلم در سمنان، بیان کرد: در روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه زنگ سپاس معلم در تمام مدارس استان سمنان با هدف قدردانی از خدمات معلمان به صدا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه یادبود شهید مطهری و دیدار برخی معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این هفته است، گفت: در استان سمنان نیز برنامه محافل شب شعر با موضوع معلم از سوی آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان بیان کرد: دیدار از معلمان بیمار و یا دارای بیماری صعب‌العلاج و آرزوی بهبودی برای آنها و همچنین تقدیر از معلمان استان از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

خالقی ثمرین همچنین تقدیر از اقدامات خاص و رونمایی از جلوه‌های تلاش‌های معلمان در استان سمنان را از دیگر برنامه‌های هفته معلم دانست و گفت: برخی معلمان ما با ابتکارات و یا توانمندی‌هایشان توانسته‌اند اقداماتی را صورت دهند که سرنوشت دانش آموزان را بعضاً تغییر داده است. لذا هفته معلم زمان خوبی برای قدردانی از این افراد است.

وی افزود: یکی از تأکیدات شورای آموزش و پرورش همچنین این بود که دستگاه‌های اجرایی و دولتی بیشتر از معلمان تقدیر کنند تا آموزش و پرورش از معلمان؛ لذا برنامه‌هایی تدارک دیده شده که مدیران استان با حضور در مدارس ترجیحاً در صورتی که بومی هستند، با حضور در همان مدرسه کودکی شأن به نوعی قدردانی از مقام معلم را به نمایش بگذارند که در این زمینه هم اقداماتی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در برنامه‌های هفته معلم سال جاری همچنین بخشی نیز به شهدای معلم استان اختصاص خواهد داشت، گفت: در هر برنامه‌ای یک شهید در سراسر استان سمنان تجلیل خواهند شد.

خالقی ثمرین همچنین ضمن اشاره به فضای حاکم بر آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: این استان دارای ۱۰۲ هزار دانش‌آموز است در حالی که جمعیت آن ۷۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود لذا ۸۴ درصد خانواده‌های استان به نوعی مستقیم و غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که این نشان از گستردگی خدمت رسانی در این دستگاه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha