یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم شریفی

حوزه/ خانم شریفی با اشاره به نقش آفرینی طلاب در ارائه الگوی سبک زندگی بانوی نمونه، گفت: ما باید سبک زندگی بانوی مسلمان را برای دستیابی به نقش و جایگاه ویژه‌اش معرفی کرده و در این راه الگوسازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه نشست‌های مجازی رویداد الگوی سبک زندگی بانوی مسلمان با سخنرانی خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز شد.

در این مراسم، سرکار خانم شریفی با تأکید بر تلاش در حفظ ذخیره‌های معنوی به دست آمده از ماه مبارک رمضان تا سال آینده، گفت: دشمن با تمام قوا و با جنگ ترکیبی و از جنس زنانه به میدان آمده و با شعارهای عوام فریبانه وارد میدان شده است و چهره واقعی خود را رو نمی‌کند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: شیوع بیماری کرونا، تمام آنچه که باعث تربیت جوانان ما می‌شد، از جمله مسجد، مدرسه، دانشگاه، بقاع متبرکه و غیره ‌را گرفت و جوانان و نوجوانان ما را به فضای مجازی کشاند و اینک دشمن در این فضا با تمام قوا کار می‌کند.

شریفی با یادآوری بی‌بدیل بودن نقش محوری زنان در صدر اسلام و در نهضت تنباکو و نیز در جریان انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس، افزود: هدف امروز دشمن، جایگاه زن مسلمان است تا ایمان، عفت، حجاب، کرامت و انسانیت او را مورد هجمه قرار دهد.

وی تأکید کرد: اینک وظیفه ما است که طبق بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی بانوی مسلمان را برای دستیابی به نقش و جایگاه ویژه‌اش معرفی کرده و در این راه الگوسازی کنیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: الگوی بانوی اسلامی، نه شرقی و نه غربی، بلکه الگوی بانوی مسلمان جریان‌ساز در اوج ایمان و توحید و در کف میدان و تمدن‌ساز است.

شریفی در پایان اظهار داشت: شما عزیزان با تأسی به الگوی اصلی ما که حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها هستند، به معرفی الگوی زن معاصر بپردازید؛ مانند مادران و همسران شهیدان که با از خودگذشتگی، مصداق بانوی مسلمان جامعه ما هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه رویداد الگوی سبک زندگی بانوی مسلمان در سه بخش پیش‌رویداد، رویداد و پسارویداد برگزار می‌شود، گفت: این رویداد با برگزاری نشست‌های مجازی، فعالیت خود را آغاز کرده است و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: رسالت اصلی طلاب در پسارویداد، نقش آفرینی در ارائه الگوی سبک زندگی بانوی نمونه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha