شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ستاد عتبات عالیات

حوزه/ فرماندار بوشهر عنوان کرد: موکب ها، مساجد و هیئت های مذهبی ظرفیتهای فراوانی در احیای شعائر و ارزش های دینی دارند و می توانند در جامعه در زمینه های امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب اثرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی و ابلاغ تعهد سال ۱۴۰۲ ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بوشهر صبح امروز با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر، عبدالرضا مطاف رئیس ستاد عتبات عالیات استان و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بوشهر خطاب به مسئولین ستاد عتبات عالیات اظهار داشت: شما مدال افتخار خدمتگزاری به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت را به گردن آویخته اید و خدمت خالصانه و صادقانه در دستگاه اهل بیت(ع) مانند یاری رساندن برای دین خداست و برای حفظ و نگهداری این روحیه باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

صالح رحیمی ادامه داد: کشور در شرایط حساسی قرار گرفته است و دشمن به لحاظ فرهنگی و اقتصادی با تحریم ها سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و همینطور مردم از لحاظ معیشتی تحت فشار هستند که ان شاءالله با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور از این فشارها سربلند بیرون خواهیم آمد.

فرماندار بوشهر عنوان کرد: موکب ها، مساجد و هیئت های مذهبی ظرفیتهای فراوانی در احیای شعائر و ارزش های دینی دارند و می توانند در جامعه در زمینه های امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب اثرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha