چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
یادواره‌ شهدای امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر

حوزه/ یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر در این مراسم که جمعی از دانش آموزان و نونهالان هم شرکت کرده بودند گفت: برگزاری یادواره شهدا نوعی ادای دین به شهدا و نسل جوان است.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه شهدا هر آنچه داشتند در طبق اخلاص نهاده و در راه اسلام و مردم تقدیم کردند اظهار کرد: یادواره شهدا ارج نهادن به فداکاری شهدا است و در این یادواره‌ها شهدا به نسل جوان معرفی می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: معرفی شهدا به جوانان ادای دینی به آنان است تا با الگوهای دست‌یافتنی آشنا شوند و ببینند جوانان پیش از آنها چگونه از اسلام، ولایت و ناموس و تمامیت ارضی ایران دفاع کردند و هرگز تسلیم دشمن نشدند و این روحیه و فرهنگ را حفظ کنند.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و غیرت ملی در شرایط حاضر بسیار اهمیت دارد ابراز داشت: برگزاری این یادواره ها می تواند در معرفی سیره شهدا به نسل های امروز و فردا بسیار موثر باشد تا با الگوگیری از فرهنگ شهدایی، جوانان نسبت به آرمان های انقلاب بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه قوام این نظام به برکت خون شهدا بوده است افزود: دشمنان امروز ما به دنبال این هستند تا الگوهای غربی را به جوانان و نوجوانان ما معرفی کنند و این نسل را نسبت به گنجینه عظیمی که در کشور وجود دارد فاصله بیندازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha