شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
جاسک

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک گفت: برنامه مشتاقان خانواده و جمعیت به مناسبت هفته جمعیت با شعار فرزند بیشتر، زندگی بهتر، با حضور خانواده طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(س)، در ساحل دریای بندر جاسک برگزار شد.

خانم روشنی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان اظهار داشت: برنامه مشتاقان خانواده و جمعیت به مناسبت هفته جمعیت با شعار "فرزند بیشتر، زندگی بهتر"، با حضور خانواده طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول(س) و با همراهی و پشتیبانی امام جمعه شهرستان، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه جاسک به همراه خانواده، در پارک سنگ سیاه واقع در ساحل دریای بندر جاسک برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با هدف تشویق خانواده طلاب به فرزند آوری و همچنین ترویج عفاف و حجاب درمکان عمومی و پر رفت و آمد شهرستان برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام زارگزی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه جاسک، به ایراد سخنرانی با موضوع "جوانی جمعیت و اهمیت موضوع" پرداختند.

برنامه مشتاقان خانواده و جمعیت در شهرستان جاسک برگزار شد

حجت الاسلام زارگزی در این مراسم ضمن تقدیر از اجرای این برنامه، به اهمیت فرزند آوری طبق مطالبات رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار کرد: جمعیت مسلمان سرمایه دین مقدس اسلام برای جهانی سازی اهداف این دین ارزشمند است و مسلمانان باید بدانند کشور اسلامی ایران در معرض خطر پیری جمعیت قرار دارد و این امر سبب شده مقام معظم رهبری بارها به دست اندر کاران این عرصه، برای چاره اندیشی تذکر دهند.

وی افزود: رسول گرامی اسلام حتی در حدیثی به جنین سقط شده از امت خویش نیز افتخار می‌کند و این نشان دهنده ارزش و اهمیت فرزند آوری در دین مقدس اسلام است که باید به شدت مورد توجه ملت ایران قرار گیرد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه جاسک، خاطرنشان کرد: پیری جمعیت خطر بزرگی است که حتی رشد اقتصادی را نیز مختل می‌کند، زیرا جمعیت جوان و صاحب فکر و فعال و کارآمد می‌تواند تلاش کند و زمینه را برای رشد فراهم کند، جمعیت پیر و فرسوده جمعیتی نوآور و تولید کننده نیست و اغلب مصرف کننده و در انتظار خدمت است تا خدمت رسانی شود.

وی ضمن دعوت به فرزند آوری، بیان کرد: فرزند حتی می‌تواند زمینه آرامش والدین در زمان کهولت باشد و هرچقدر تعداد فرزندان بیشتر باشد این احساس امنیت در پیری نیز در والدین افزایش می‌یابد.

برنامه مشتاقان خانواده و جمعیت در شهرستان جاسک برگزار شد

گفتنی است این برنامه که با ضیافت شام همراه بود، در پایان از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر توسط مسئولان حاضر، تجلیل به عمل آورده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha