شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: نسل جوان ما اگر می‌خواهد آینده ساز جامعه اسلامی باشد، باید با افکار حضرت امام(ره) آشنا و براساس مواضع و اصول و خط مشی ایشان حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر، روز دوشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: افکار و اندیشه‌ها و مواضع امام راحل در بُعد داخلی و خارجی و سیاست داخلی و خارجی باید جاری و ساری باشد.

وی افزود: نسل جوان ما اگر می‌خواهد آینده ساز جامعه اسلامی باشد، باید با افکار حضرت امام(ره) آشنا و براساس مواضع و اصول و خط مشی ایشان حرکت کند.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه باید دین خود را به امام خمینی(ره) ادا کنیم، عنوان کرد: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی عزت و هویت دینی و ملی ما را احیا کرد و ما را از دست طاغوتیان نجات داد.

وی به شخصیت علمی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) در میان عالمان دین یک عالم عامل، جامع و شخصیتی تأثیرگذار بود و از این منظر نیز باید وی را تجلیل کنیم.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر کیفی بودن برنامه‌ها و تقویت حضور مردم در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تحریف شخصیت حضرت امام(ره)، باید ویژگی‌ها و مواضع ایشان را در ابعاد مختلف در جامعه به‌ویژه در مدارس و در بین دانش آموزان تبیین کنیم.

وی ادامه داد: در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی علاوه بر شخصیت امام خمینی(ره)، ویژگی‌های خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری نیز تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha