شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
به برکت امام رضا(ع) جوانی در کرمانشاه از قصاص نجات پیدا کرد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: به‌مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع)، با رسم پسندیده « خون صلح »، جوانی در کرمانشاه، از قصاص نجات پیدا کرد.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: به برکت میلاد امام رضا(ع)، با رسم پسندیده « خون صلح »، جوانی در کرمانشاه، از قصاص نجات پیدا کرد.

وی افزود: در خون صلح، قاتل کفن شده و با دست بسته را همراه با قرآن و خنجر درب خانه مقتول می‌برند، اولیاء دم یا قرآن را بر می دارند، دست را باز کرده و می‌بخشند، یا خنجر را بر می‌دارند و قصاص می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه حاج عباس عربی، دکتر فتاحی، دکتر محمدی و جمعی از بزرگان در این برنامه حضور داشتند، یادآور شد: جوان قاتل را نزد خانواده مقتول بردیم و آنها هم به حرمت تولد علی ابن موسی الرضا (ع)، قرآن را برداشتند و به آیه وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا اَلنّاسَ جَمِیعاً عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: سزاوار است هر مدیر یا مسئول، یک مسئله یا مشکل را برای مردم حل کند، تا محله به سوی همدلی رفته و مفید فایده باشد، اینجاست که در محله همدل، دل به دل راه دارد، تا نگذاریم حادثه تلخی رُخ دهد.

به برکت امام رضا(ع) جوانی در کرمانشاه از قصاص نجات پیدا کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha