دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اردوی علمی زیارتی طلاب مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در شهر مقدس قم

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز از برگزاری کلاس های علمی متنوع با حضور اساتید توانمند تا بازدید از موسسات و نمایشگاه های کاربردی توسط طلاب خبرداد.

حجت الاسلام سید علیرضا شفیعی، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز از برگزاری اردوی علمی زیارتی ویژه طلاب این مدرسه در شهر مقدس قم با هدف ارتقاء مهارت های تبلیغی خبر داد.

وی درباره کلاس های برگزار شده به مدت ۲۴ ساعت درسی، اظهار کرد: "روانشناسی تبلیغ با استاد رفیعی و استاد خدابنده لو"، "جامعه شناسی تبلیغ با استاد جلال آبادی"، "روش بیان معارف مهدویت با استاد محمودی"، "آشنایی با علوم حدیث"، "درآمدی بر تقابل فرهنگ اسلامی با فرهنگ غربی با استاد ملایی" و "درس اخلاق با استاد مجاهدی" این کلاس ها هستند.

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه بازدید از برخی موسسات تبلیغی قم از دیگر برنامه های این سفر علمی بود، خاطرنشان کرد: بر این اساس طلاب از مؤسسه های مطالعات اسلامی ویژه اعزام مبلغین ایرانی به خارج از کشور، امیربیان ویژه آموزش تخصصی فن خطابه و نمایشگاه مسجدجامعه پرداز در مسجد جمکران ویژه جایگاه مسجد در تمدن اسلامی و خصوصیت های مسجد تراز انقلاب اسلامی بازدید کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز عنوان کرد: اردوی علمی زیارتی ویژه طلاب این مدرسه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha