شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام

حوزه/ مستند "به جرم خمینیست" که روایتی است از اعدام دوستداران حضرت امام(ره) در افغانستان، همزمان با چهاردهم خرداد از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مستند را می توان فتح بابی نوین در عرصه مسایلی دانست که به تازگی افشا شده و لذا پرداخت دقیق و هنرمندانه بر این اساس می تواند برای مخاطب بسیار جذاب و روشنگرانه باشد.

در این مستند به پرونده ای اشاره می شود در خصوص فهرست حدود ۵ هزار نفره ارادتمندان و علاقه مندان به امام خمینی(ره) که در افغانستان به این خاطر اعدام شده اند.

"به جرم خمینیست" به تهیه‌کنندگی شهرام ناصری و کارگردانی محسن اردستانی، یکشنبه چهاردهم خرداد، ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن نیز روز بعد ساعت ۲:۱۰ بامداد است.

همچنین بنابر این گزارش، از دیگر مستندهایی که در آستانه ارتحال امام عظیم الشان پخش می شود می توان به مستند "امام ما" اشاره کرد؛ مستندی با محوریت داستان نامه‌ای مختصر از زندگی امام خمینی(ره) پیرامون ویژگی‌های شخصیتی، علمی، فقهی و اجتماعی ایشان که تصاویر آرشیوی دوران مبارزات انقلابی ایشان و سخنرانی معروفشان درباره قیام ۱۵ خرداد را به نمایش می‌گذارد.

این برنامه با مشارکت سازمان اوج و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی، نویسندگی و تدوین سیداحمد میرمحمدی، شنبه سیزدهم خرداد ماه از ساعت ۱۸:۴۵ پخش شده و بازپخش آن نیز دوشنبه پانزدهم خرداد، ساعت ۳:۳۰ بامداد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha