شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصیب خزایی

حوزه/ حجت الاسلام خزاعی با تاکید بر ارتباط وثیق و عمیق امام راحل(ره) با مردم، گفت: تاریخ پس از ائمه اطهار(ع) شخصیتی به جامعیت امام راحل(ره) یا کمتر دیده و یا اصلاً به خود ندیده است.

حجت الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام راحل(ره)، اظهار کرد: امام راحل(ره) کارشان خدایی بود و به همین دلیل برای همیشه در قلب‌ها و جان‌ها ماندگار شدند.

وی افزود: بحث اخلاص امام راحل(ره)، مقام و درجه علمی ایشان و همچنین پیاده‌کردن علم در عمل از ویژگی‌های منحصر به فرد امام راحل(ره) بود که نباید از آن غفلت شود.

امام جمعه اسدیه از امام خمینی(ره) به عنوان معجزه قرن یاد کرد و اذعان داشت: ایشان تمام زوایای دین را متوجه شده و در جامعه پیاده کردند.

حجت الاسلام خزاعی با تاکید بر ارتباط وثیق و عمیق امام راحل(ره) با مردم، یادآور شد: تاریخ پس از ائمه اطهار(ع) شخصیتی به جامعیت امام راحل(ره) یا کمتر دیده و یا اصلاً به خود ندیده است.

وی با بیان این که خلف شایسته امام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فردی عامل، عالم و دارای دو تجربه سخت و موفق است، اظهار کرد: ایشان در دوران ستمشاهی از این زندان به آن و از این تبعیدگاه به دیگری و دنبال آگاه کردن توده های مردم و عمل به وظیفه انقلابی بودند و در دوران انقلاب هم در مسئولیت های مختلف، تجارب گران قیمتی در کارنامه دارند.

امام جمعه اسدیه با اشاره به این‌که اگر چه امام راحل(ره) از بین ما رفتند ولی راه ایشان همواره ادامه دارد، ابراز کرد: بحمدالله انتخابی به‌جا و شایسته انجام شد و پرچمی را که امام راحل(ره) در این کشور برافراشت، جانشین به‌حق ایشان همچنان برافراشته نگاه داشته و خواهد داشت و راه امام خمینی (ره) را که راه قرآن و عزت مسلمین است ادامه می‌دهیم.

حجت الاسلام خزاعی اضافه کرد: دشمنان رهبر معظم انقلاب را دوراندیش‌ترین رهبر جهان می‌دانند و با تدبیر الهی در طول 44 سال توطئه‌ها را خنثی کرده و به فضل خدا خنثی خواهد کرد. ایشان مفسر عملی خط امام است و هرکس بخواهد خط امام را بداند باید از ایشان پیروی کند.

وی با تاکید بر این‌که باید حواس‌مان به مزدوران داخلی باشد، یادآور شد: ضربه از خودی‌ها و نفوذی‌ها بیشتر از دیگران است و نباید بگذاریم که نفوذی‌ها انقلاب اسلامی را نابود کنند.

امام جمعه اسدیه نسل جوان را نیازمند تبیین آرمان‌های انقلاب دانست و عنوان کرد: باید تبلیغ و تبیین اسلام از مهدکودک‌ها شروع شده و در مدارس، محافل، صدا و سیما، فضای مجازی و ... به اوج خود برسد.

انتهای پیام/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha