چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1090987
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱
عاشوری معاون آموزش حوزه تهران
حجت الاسلام والمسلمین عاشوری معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه تهران

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران از ارسال اولین بسته پرونده‌های متقاضیان پایان‌نامه‌های سطح ۳ و ۴ برای تایید در کمیته‌های تخصصی مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران حجت الاسلام علی عاشوری معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اعلام کرد: بخش مدارج علمی مدیریت حوزه استان مدتی است که کار خود را آغاز کرده و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر برای انجام پایان نامه سطح ۳ و ۴ خود در فرآیند تشکیل پرونده قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: روز شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۳ اولین بسته‌ی مربوط به پرونده های تکمیل شده تعدادی از طلاب و اساتید حوزه تهران طی نامه‌ای برای طرح در کمیته های تخصصی مدارج علمی به معاونت آموزش حوزه‌های علمیه ارسال شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: این پرونده‌ها، شامل فرم انتخاب موضوع و فرم انتخاب استاد راهنما بوده که به امضای اساتید راهنما رسیده است. بعلاوه فرم مشخصات فردی و برگه ارزیابی تحصیلی نیز از بخش‌های دیگر این پرونده‌ها می‌باشد.

به گفته حجت الاسلام عاشوری با هماهنگی دفتر مدارج علمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، به تدریج کلیه امور مربوط به پایان نامه‌های سطح ۳ و رساله های سطح چهار طلاب تهران در مدیریت حوزه استان پیگیری و انجام خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران اعلام کرد: طلابی که امتحانات کتبی و شفاهی پایه ۱۰ خود را با نمره حداقل چهارده گذرانده باشند، می‌توانند با بخش مدارج علمی حوزه تهران از طریق پیام رسان ایتا به آدرس @MadarejTehran ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha