شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمدرضا رادان

حوزه/ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ساری گفت: نظام بر آمده از نظریه ولی فقیه در دنیا بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار احمدرضا رادان، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران، با ابراز خرسندی از حضور در این استان گفت: دیار علویان، دیار سرسبز توام با لطف و صفاست، مردم مهربان، مهمان نواز و البته مجاهد و مبارزی که در جوانی پای به جبهه گذاشتند تا ثابت کنند که شاگردان امام و رزمندگان دلیری هستند که اجازه دست درازی به کشور را به هیچ قدرت و سلطه ای نخواهند داد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: مردم این دیار در زمان جنگ علاوه بر این که پای به میدان رزم در جبهه های غرب و جنوب گذاشتند در منطقه خودشان هم با خصم منافق درگیر شدند و مقتدرانه درس عبرتی دادند به منافقینی که انتظار داشتند شهرهای این استان را یکی پس از دیگری فتح کنند .

سردار رادان با اشاره به حوادث خردادماه و دستاوردهای آن در حفظ انقلاب اسلامی، گفت: فتح خرمشهر به عنوان یک حدیث همیشه بر سر زبان ها قرار دارد و در ماهی رخ داد که نهضت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را در خود دارد.

این مقام ارشد انتظامی، خاطر نشان کرد: امام نهضتی از جنس انقلاب و از نوع اسلامی را برای همیشه تاریخ در ذهن ها ثبت و بر اساس سه بعد امامت، امت و مکتب یا ایدئولوژی طرح ریزی و برنامه ریزی کرد که این در نوع خودش در دنیا بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه نظام بر آمده از نظریه ولی فقیه در دنیا بی نظیر است و معادلش هم نیست، اظهار داشت: همانگونه که امام فرمودند:"این انقلاب به پهنای تاریخ است و کسی نمی تواند به آن آسیب برساند". دیدیم چه حوادثی پی در پی رخ داد، بدون اینکه ذره ای خدشه، اضطراب و ترس و واهمه در کشور رخ دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه دشمن همواره با تکیه بر جنگ نرم، جوانان و بنیان‌های ما را هدف قرار می دهد، بیان داشت: این نظام با داشتن چنین خادمان ، امت، ایدئولوژی و مکتبی که دارد، شکست ناپذیر است.

وی با بیان اینکه، بیش از ۳۰ کشور با ما وارد جنگ شدند، افزود: از ۱۸ کشور اسیر داشتیم و این یعنی سند، یعنی همه دنیا در برابر ما بودند و چون این کشور سه بال امامت، امت و مکتب دارد، خدشه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نشد.

سردار رادان گفت: در دوران دفاع مقدس به پشتوانه امامت امت و رزمندگان معتقد به مکتب اسلام در برابر تمام دنیا ایستادگی کردیم بدون اینکه هیچ گونه خدشه و ترسی در ما رخ دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به بروز فتنه های مختلف در کشور و ایستادگی و مقاومت مردم و امت اسلامی در برابر این فتنه ها، اظهار کرد: اگر یکی از این فتنه‌هایی که در کشورمان رخ داد در یک کشور دیگری رخ می داد، آن کشور از هم می پاشید.

وی به فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و افزود: این فتنه جزء انقلاب‌های به‌اصطلاح مخملی یا رنگی بود که با درایت، هوشمندی و بصیرت رهبری و مردم انقلابی در ۹ دی خنثی شد.

سردار رادان افزود: برای همین است، دشمنان قسم خورده اند که نظام و بنیان‌های ارزشی ما را هدف قرار دهند، جوان های ما را هدف می‌گیرند، می خواهند این جوان نتواند حمایل ببندد و پشت خاکریز قرار بگیرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد چالش‌های فرهنگی در کشور، افزود: جنگ به صورت های مختلف علیه کشور ما ادامه دارد اما ما رزمنده پای کار برای حفظ کشور زیاد داریم به همین دلیل نگران نیستیم.

وی یادآور شد: سردار مرتضی میرزایی، فرمانده سابق انتظامی مازندران هر آنچه در توان داشت برای پویایی انتظامی استان با همراهی کارکنان خدوم آن انجام داده است و حتما از وجودش بهره‌ می‌بریم.

سردار رادان با اشاره به اجرای طرح‌های ساحلی در شمال کشور و مازندران گفت: پلیس با اقتدار به صورت حضوری و الکترونیکی سواحل کشور را رصد و با متخلفان برخورد می‌کند.

وی افزود: در حوزه سالم سازی ساحل باید استانداران ساحلی تلاش بیشتری کنند تا موضوع سالم سازی ساحل و طرح دریا بیشتر از گذشته باشد تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند و اگر کسی خارج از طرح دریا بخواهد حضور داشته باشد کار قانونی برای برخورد انجام می‌شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم بسان پلیس ساحلی، ساحل را تحت پوشش و رصد الکترونیکی و حضوری قرار دهیم تا دغدغه مردم رفع شود.

فرمانده کل انتظامی کشور از تدوین آمایش انتظامی و اجرای طرح پلیس آینده از امسال در کشور خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد این طرح به نتیجه رسید و بر اساس سه عامل جمعیت، جغرافیا و جرم این طرح اجرا می‌شود و تلاش می‌کنیم موضوع پیاده سازی معماری پلیس آینده فراجا را از امسال شروع کنیم.

وی از تلاش ها و زحمات فرمانده سابق انتظامی استان قدردانی کرد و خطاب به سردار مفخمی فرمانده جدید انتظامی مازندران ،گفت: فرمانده انتظامی جدید مازندران باید فضا را برای قانون شکنان، مجرمان و بزهکاران ناامن و برای توسعه استان در حوزه امنیتی و انتظامی همه تلاش خویش را به‌کار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha