شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی اعظم

حوزه/امام ‌جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه اصولگرایی و اصلاح طلبی را کنار بگذاریم و به فکر حل مشکلات مردم باشیم، گفت: پارتی بازی و حزب بازی جامعه‌ را فلج می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته یاسوج، اظهار داشت: سعادت ابدی نصیب کسانی است که مطیع فرمان خداوند و تابع پیامبر اسلام بوده و کسی که مطیع فرمان الهی باشد و از دستورات پیامبر(ص) پیروی کند، سعادت و رستگاری واقعی نصیب شان خواهد شد.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه در سایه اطاعت از اوامر الهی بهره‌ای کافی به انسان‌ها عطا می‌شود، گفت: خداوند به انسان‌های منتظر، منزلت و شوکت می‌دهد، آنهایی که منتظر هستند و آمادگی دارند که در رکاب امام زمان(عج) باشند و باور دارند، نزد خداوند منزلت خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه بدترین حالت برای افراد مشرک و حسود زمانی است که به حال و احوال افراد منتظر قائم آل محمد (ص) حسادت کنند، ادامه داد: افراد حسود هیچ گاه آرامش نخواهند داشت؛ با آمدن امام زمان(عج) عدالت برپا خواهد شد، پارتی بازی و حزب بازی که جوامع را فلج کرده تمام می‌شود.

امام ‌جمعه موقت یاسوج در ادامه با اشاره به اینکه کمتر مسائل را می‌گوییم و کمتر در خصوص اصول دین صحبت می‌کنیم، اما فروع‌ را همه می‌دانند، یادآور شد: اگر تبعیت از پیامبر (ص) و اعتقاد به معاد داشته باشیم، قدم در عرصه رستگاری گذاشتیم.

امام ‌جمعه موقت یاسوج ضمن انتقاد از طولانی شدن روند اجرای طرح های عمرانی در این شهر گفت: طولانی شدن طرح راه آهن یاسوج - اقلید سؤال برانگیز است و شایسته مردم نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اعظم با بیان اینکه اشتغال، دغدغه مشترک جوانان تحصیل‌ کرده است، افزود: دولت باید اشتغال جوانان را در اولویت قرار دهد چون بیکاری باعث فساد می شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت با افتتاح کارخانه ها و ورود صنعت به استان زمینه اشغال جوانان را فراهم کند، ادامه داد: با وجود ۷۰ حلقه چاه نفت در منطقه سادات محمودی چرا پالایشگاه ساخته نمی شود؟

وی با تاکید بر اینکه دولت باید به وعده های خود برای افزایش جمعیت عمل کنند، اضافه کرد: از مجلس و دولت انتظار داریم قانون و سیاست‌های افزایش جمعیت و فرزندآوری که وعده داده‌ بودند را اجرا و به مسأله اشتغال، مسکن و زندگی زوج‌های جوان رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به موضوع سقط جنین در کشور گفت: سقط جنین حرام است و برای ترس از فقر این کار را نکنید.

وی با بیان اینکه تعصبات قومی و طایفه‌ای زخمی بر پیکره توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: عامل برخی آسیب های اجتماعی ناشی از همین تعصبات قومی و عشیره ای است.

امام جمعه موقت یاسوج بر لزوم فعالیت ریش سفیدان و معتمدان در زمینه آگاه سازی افراد در استفاده نکردن از سلاح در مراسم ها تاکید کرد و گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم ها باید از بین برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha