شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1091588
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
اخبار کوتاه

حوزه/ تسلیت نمانیده ولی فقیه در استان بوشهر در پی درگذشت مادر شهید والامقام حجت الاسلام و المسلمین شهید محمد حسن ابراهیمی، نشست امام جمعه وحدتیه با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، بازدید میدانی امام جمعه وحدتیه از محلات کم برخوردار شهر اخبار کوتاه فرهنگی بوشهر را شامل می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با صدور پیامی درگذشت مادر شهید والامقام حجت الاسلام و المسلمین شهید محمد حسن ابراهیمی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت بانوی مکرمه، مومنه و پارسا و مادر شهید بزرگوار حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابراهیمی را به همگان به‌ویژه خانواده مکرم آن مرحومه و همچنین به جامعه روحانیت گرانقدر استان ولایت مدار و دارالحماسه بوشهر تسلیت عرض می‌نمایم.

آن بانوی گرانقدر در طول حیات پر برکت خویش همچون شجره طیبه ای منشأ آثار و برکات فراوانی گشت که می‌توان به همراهی صادقانه و ایثارگرانه با همسر بزرگوارشان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین ابراهیمی در تمامی دوران هجرت در نجف و قم و تربیت فرزندان فاضل و بزرگواری که هرکدام منشا خدمت به مکتب اهل‌بیت و انقلاب اسلامی ایران و از آن میان شهید بزرگوار حجت الاسلام محمدحسن ابراهیمی سفیر فرهنگی ایران در خارج از کشور بوده است، اشاره نمود.

آن بانوی عالی قدر همچون مادری دلسوز در مقام خدمت به روحانیت استان بوشهر به‌ویژه در عراق قابل ستودن است و همواره روحانیت استان بوشهر از آن مرحومه تجلیل نموده است.

در پایان مجددا این ضایعه غم بار را تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و مصاحبت با فرزند شهیدش در اعلی علیین و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

نشست امام جمعه وحدتیه با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران

نشست حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه با کمالی مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران، معاونین، کارشناسان و مدیران تأسیسات نفت نرگسی در محل دفتر امام جمعه وحدتیه برگزار شد.

در این نشست که به‌منظور پیگیری مطالبات شهر، تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت و بررسی امورات بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه و تأسیسات نفت نرگسی و شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد، حجت الاسلام صمصامی امام جمعه وحدتیه طی سخنانی خواستار توجه بیشتر و اهتمام ویژه مسئولین شرکت نفت به اجرایی شدن تعهدات قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت در قبال مردم وحدتیه شد.

حجت الاسلام صمصامی همچنین خواستار پاسخ مثبت به مطالبات و درخواست‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در جهت توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه سرزمین نفت و نخلستان شهر وحدتیه شد.

ساخت مرکز فرهنگی و تربیتی جزیره خارگ

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: با توجه به استقرار مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع مختلف نفتی در خارگ، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی ساخت کانون فرهنگی و تربیتی در دستور کار شرکت ملی نفت قرار گیرد.

وی گفت: باید به مباحث تعلیم و تربیت و اوقات فراغت دانش‌آموزان اهمیت ویژه‌ای داده شود و توسط آموزش و پرورش برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

بازدید میدانی امام جمعه وحدتیه از محلات کم برخوردار شهر

در راستای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات شهروندان، دامداران و تولیدکنندگان سطح شهر وحدتیه، جمعی از مدیران دستگاه‌های شهرستان دشتستان در یک اقدام جهادی و طی چند ساعت از شهر وحدتیه و محلات کم برخوردار بازدید میدانی کردند و در نشست مشترک با امام جمعه، شهردار، شورای اسلامی و نمایندگان اقشار مختلف مردم شرکت کردند.

در جریان این بازدید مدیران شهرستانی و شهری از سطح شهر، محله دامداران و سردخانه داران و تولید کنندگان حاشیه جاده سیامنصور سرکشی و از نزدیک مشکلات و مطالبات مردم در زمینه آب، برق، گاز و راه دسترسی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین قول مساعد دادند که در اسرع وقت اقدامات لازم جهت رفع مشکلات صورت پذیرفته و در راستای جلب رضایتمندی عمومی گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha