شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ شورای اقامه نماز اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان و مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حوزه از تبریز، جلسه شورای اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی روز گذشته با حضور حجت الاسلام مجیدآقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام پوررادی مدیر کل آموزش و پرورش استان، حسین زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، صادقزاده رئیس اداره قرآن، عترت و نماز، حجت الاسلام صابر کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد و حجت الاسلام بابایی کارشناس آموزشی و فرهنگی ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام آقاجانی در این جلسه، با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج، اظهار داشت: آیات و احادیث قرآن جایگاه ارزشمند اقامه نماز را در سطح جامعه نشان می‌دهد و ما نیز به عنوان اصلی‌ترین متولی تعلیم و تربیت وظیفه داریم با برنامه ریزی دقیق‌تر در این حوزه عمل کنیم.

حجت الاسلام پوررادی نیز با تشکر از زحمات ستاد اقامه نماز در اداره آموزش و پرورش، با یادآوری رتبه‌های ارزشمند حوزه قرآن، عترت و نماز استان در سطح کشور، گفت: دستاوردهای این حوزه نشان دهنده حرکت، تلاش و جدیت همکارانمان می‌باشد. ‌

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای برنامه‌های قرآنی، عترت و نماز در مدارس باید به گونه‌ای پیش رود که اثر گذاری بیشتری داشته باشد.

پناه‌علی حسین زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم با قدردانی از مساعدت و همکاری همه دستگاه‌ها در راستای اجرای برنامه‌های ترویج نماز، یادآور شد: کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه قرآن، عترت و نماز مخصوصا رتبه اول فعالیت‌های نماز در بین ادارت کل در سایه تلاش و برنامه‌ریزی دقیق و بهره برداری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به‌دست آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha