چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم گفت: از جمله پیش نیازهای مهم در راستای موفقیت در جهاد تبیین، معرفت افزایی درونی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید مهدی قریشی طی سخنانی در دوره آموزشی جهاد تبیین ویژه مدیران ستادی استانداری، فرمانداران، بخشداران ودستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین را فریضه ای فوری و قطعی توصیف فرمودند، گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن به خصوص در زمانه ای که شاهد جنگ روایت ها هم هستیم باید نسبت به جهاد تبیین اهتمام همه جانبه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به این که دشمنان در جنگ نرم از راهبردها و برنامه هایی استفاده می کنند و با استفاده از شایعات و ایجاد ابهامات در افکار عمومی به دنبال توطئه و فتنه هستند، افزود: ما باید با این گونه موارد آشنا باشیم و سیاست ها و برنامه های نظام را در پاسخ به این موضوعات بدانیم.

معاون استاندار قم، معرفت افزایی درونی را پیش نیاز مهم موفقیت در جهاد تبیین برشمرد و بیان داشت: پیش از هر چیز باید خودمان با اطمینان قلبی موضوعات را درک کنیم و طرف حق و باطل را بشناسیم و بعد با تسلط به نقشه های دشمن علاوه بر پاسخ به شبهات، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت را برای مردم تشریح کنیم تا امید در جامعه تقویت شود.

گفتنی است، هدف از برگزاری این دوره‌ها، توانمندسازی مدیران استان در انجام فریضه جهاد تبیین است تا اهداف دشمن در عرصه جنگ شناختی و جنگ ترکیبی را ناکام گذاشته و با بکارگیری تاکتیک‌های هوشمندانه و هنرمندانه و غلبه روایت خودی بر روایت دشمن، حرکت استمرار انقلاب را حفظ و سرعت بخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha