شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1092868
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
تبریز

حوزه/ مادر شهیدان «گلمحمدی» در شهر میانه به فرزندانش پیوست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حاجیه خانم «روحیه عبداللهی» مادر شهیدان والامقام «داور و علیرضا گلمحمدی» در میانه در سن ۷۱ سالگی به علت عارضۀ قلبی و هنگام انتقال به بیمارستان برکت این شهرستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست‌.

پیکر مرحومه حاجیه خانم عبداللهی ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا، یکشنبه ۲۸ خرداد از میدان آزادی به سمت میدان نماز میانه تشییع و پس از انتقال به گلزار مؤمنین، در قطعۀ ایثارگران این آرامستان به خاک سپرده می شود.

مراسم شام غریبان آن مرحومه نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعدازظهر فردا، یکشنبه در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک ولیعصر(عج) میانه منعقد خواهد شد.

داور گلمحمدی متولد ۱۳۴۹ روستای نیک آباد چای از توابع میانه بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حاضر شده بود سال ۱۳۶۵ در شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

برادرش علیرضا نیز که متولد سال ۱۳۵۲ بود، سی ام بهمن ۱۳۹۹ و وقتی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در محور غرب کشور در مأموریت جستجوی شهدا بود، بر اثر انفجار مینِ بر جای مانده از دوران جنگ تحمیلی به جمع شهدا پیوست.

پیکر پاک سردار شهید علیرضا گلمحمدی در جوار حرم حضرت معصومه(س) و پیکر مطهر برادرش، شهید داور گلمحمدی در گلزار شهدای میانه آرام گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضائی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    18 0
    چه زیباست دیدار مجدد مادر و فرزندان ! چه زیباست هجران به آخر رسد و اینبار فرزند به استقبال مادر برود! وصالی که دیگر ترس جدایی در آن وجود ندارد. زیباتر از همه آنست که اولین شب هجرت به خانه ابدی مصادف باشد با شب شهادت آقا جواد الائمه (ع) ، که این خود توفیق بزرگیست. اما زیباتر از تمام زیبائیها آنجاست که مادری لحظه ای پس از آسمانی شدن و ورود به عالم عقبی و ابدی ،زمان مواجه شدن با خانم فاطمه زهرا(س) روسفید باشد! چه تشرفی شود آن ! مگر داریم از این قشنگ تر ؟ عشق به چهارده معصوم(ع) و حب آنها در این دنیا هزینه دارد! باید از عزیزترین خود بگذری تا لایق جانان شوی... روحشان شاد و خوشا به سعادتشان که در کشاکش ایام ، آزمون های سخت این دنیا را با سربلندی پشت سر گذاشتند و عاقبت بخیر شدند. باشد که با ذکر صلوات و فاتحه ای برای شادی روح این مادر شهید و دو فرزند شهیدش ، یک عنایتی شود به ما که در مادیات و لذایذ زودگذر این دنیای فانی ، کشتی مان به گِل نشسته.... «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
  • عبدالله IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    33 0
    روح این مادر بزرگوار با اهل‌بیت پیامبر صلوات‌الله‌علیهم و فرزندان شهیدش محشور باشد. مادر گرامی شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری نیز دیروز به جوار حق پر کشید و به فرزندان عزیزش پیوست. شایسته است به‌رغم تفاوت‌ نظرها و سلایق، با رعایت اخلاق و انصاف، عرصه تکریم از خانواده شهدا را از رقابت‌های سیاسی دور نگه داشته و از همه این خانواده‌های عزیز یاد و تجلیل نماییم.