شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: همه کسانی که از انقلاب پشیمان شده‌اند و این روزها علیه امام و انقلاب سخن می‌گویند، بدانند راهی که آنها آغاز کرده‌اند منافقین در پایان آن راه هستند، پس از وضعیت امروز منافقین عبرت بگیرند.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، اظهار داشت: دو جنایت بزرگ منافقین کوردل در ششم و هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ که سوء قصد به جان رهبر انقلاب و جانبازی ایشان و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام بود، چهره ضد دینی و ضد انسانی منافقین را به تصویر می کشد.

وی افزود: حوادث اخیر در آلبانی و فرانسه در مورد منافقین نشان می‌دهد جمهوری اسلامی که در سال ۱۳۶۰ منافقین می گفتند هفتم تیر کار آن تمام است، امروز پس از ۴۲ سال به چه قدرتی رسیده است که فرانسه گردهمایی و راهپیمایی سالانه منافقین را ممنوع کرده است و روز ۳۰ خرداد که سالروز اعلام حمله نظامی منافقین علیه جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ است، پلیس آلبانی به اردوگاه منافقین حمله می کند و تعدادی از منافقین کشته و زخمی و تعدادی از آنها هم دستگیر می شوند.

امام جمعه عالیشهر عنوان کرد: قدرت جمهوری اسلامی به حدی است که آمریکا هم جرأت نکرده از منافقین حمایت کند و حق را به پلیس آلبانی داده است، چون می‌داند هزینه حمایت از منافقین ضد جمهوری اسلامی چقدر زیاد است.

وی ادامه داد: همه کسانی که از انقلاب پشیمان شده‌اند و این روزها علیه امام و انقلاب سخن می‌گویند، بدانند راهی که آنها آغاز کرده‌اند منافقین در پایان آن راه هستند، پس از وضعیت امروز منافقین عبرت بگیرند و بدانند که به گفته سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی "والله قسم هر کس به سمت این نظام تیر انداخت آواره شد".

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha