شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ برگزاری  شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان غربی

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی گفت: همایش گرامیداشت سی و ششمین سالروز بمباران شیمیایی سردشت با حضور مسئولین کشوری و استانی هفتم تیرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام داوود میرزایی عصر یکشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، با تشریح برنامه‌های اجرایی برای گرامیداشت سالروز بمباران شیمیایی سردشت، اظهار داشت: ۷ تیر همزمان با سالروز بمباران شیمیایی مردم سردشت مراسمی با حضور مردم، مسئولین و میهمانان خارجی، کشوری و استانی در سردشت برگزار می‌شود.

وی افزود: گلباران مزار شهدای سردشت و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در این روز خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شانزدهمین جلسه کمیسیون پزشکی برای رسیدگی به پرونده‌های جاماندگان مدعیان مصدومیت شیمیایی سردشت نیز با حضور تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص اعزامی از اداره کل بنیاد، از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ خردادماه در این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در قالب این کمیسیون پرونده ۳۴۰ نفر بررسی و رسیدگی شد، گفت: در ۱۵ مرحله گذشته برای بیش از ۲۷۰۰ نفر مصدوم و جانباز شیمیایی پرونده تشکیل و تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند.

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به امکانات و تجهیزات موجود در کلینیک تخصصی مصدومان شیمیایی سردشت، اظهار کرد: خدمات پزشکی، کلینیکی و پاراکلینیکی به مصدومین شیمیایی از طریق کلینیک ارائه می‌گردد، که تلاش می‌شود با کیفی سازی خدمات و استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن پزشکی در این کلینیک، خدمات موثر بهداشتی و درمانی به مصدومین شیمیایی ارائه شود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha