چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1094324
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
فردیس

حوزه/ امام جمعه فردیس استان البرز گفت: نهاد امامت جمعه با دستگاه قضا باید رابطه تنگاتنگی داشته باشد و سواد حقوقی مردم گسترش یابد، چرا که یکی از راه های پیشگیری از جرائم همین افزایش سواد حقوقی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، یوسف رزقی، رئیس دادگستری؛ ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب و دیگر قضات دادگستری شهرستان فردیس به مناسبت هفته قوه قضائیه با حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار رزقی گزارشی از اقدامات دادگستری شهرستان فردیس در حوزه کاهش جرائم، افتتاح و افزایش شعب عمومی با هدف کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و اقدامات تامینی و تربیتی ارائه کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با قدردانی از زحمات مدیران دادگستری شهرستان فردیس اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند یکی از عوامل اقتدار نظام، دستگاه قضا است؛ دستگاه قضا تکیه گاه و پناه مردم است، باید این دیدگاه را در مردم با عملکردتان تقویت کنید؛ نهاد امامت جمعه با دستگاه قضا باید رابطه تنگاتنگی داشته باشد و سواد حقوقی مردم گسترش یابد، چرا که یکی از راه های پیشگیری از جرائم همین افزایش سواد حقوقی است.

امام جمعه فردیس افزود: استقلال دستگاه قضایی و قضات نباید مخدوش شود و در مقابل فشارها تسلیم نشوید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha