شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گ

ورود عاشقان اهل بیت (ع) از کشورهای اسلامی به کشورعراق برای شرکت در دعای عرفه امام حسین(ع) در کربلای معلا در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار حوزه از کربلای معلا، حضور زائران از کشور های اسلامی خصوصا، جمهوری اسلامی ایران در قالب کاروانهای زیارتی و گروهی برای شرکت در مراسم پرفیض دعای عرفه امام حسین(ع) در کربلای معلا نسبت به سال های قبل بیشتر شده و حال و هوای پیاده روی اربعین حسینی را به خودگرفته است.

زائران از چندروز قبل با ورودبه کشور عراق قبل از شرکت در مراسم پرفیض دعای عرفه و عیدسعید قربان در کربلای معلا حضور بسیار چشمگیری در عتبات عالیات از جمله حرم مطهر امیرمؤمنان حضرت علی(ع)، امامین جوادین در کاظمین، امامین عسگریین در سامراء و دیگر زیارت گاهها و امامزادگان شهرهای زیارتی این کشور را داشتند.

حضور کاروان های فرهنگی و زیارتی از کشورهای دیگر نیز در مراسم دعای پر فیض عرفه امسال در کربلای معلا نیز مشهود است. همچنین کاروان ۹۰ نفری ششمین دوره برگزیدگان مسابقات ملی سردار دلها به نیابت خادم الحسین و خادم الرضا شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به کربلا مشرف شده اند.

انتظار می رود به منظور تسهیل روند خدمتگزاری به زائران شرکت کننده در مراسم دعای عرفه کربلای معلا موکب های خدمات رسان پیاده روی اربعین حسینی در شهرهای زیارتی این کشور نیز فعال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha