شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ادیانی در جمع کارکنان انتظامی گیلان

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: غدیر یعنی تحقق حاکمیت الهی، غدیر یعنی نصب مستقیم امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) با حکم پروردگار و غدیر در واقع تجلی حاکمیت الهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، در مراسم شهدای ۷ تیر و سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران باوفایش در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و سیدالشهدای این شهدا ، شهید دکتر بهشتی را گرامی می داریم.

وی افزود: شهید بهشتی مدرسه دین و دانش را به راه انداخت تا کادری برای امام راحل تربیت کند که بار این نظام و این کشور را به دوش بکشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) و همچنین روز عرفه گفت: کاروان ابا عبدالله الحسین(ع) در حرکت به سمت کربلا و آغوش شهادت می رود و حضرت مسلم بن عقیل، اسماعیل حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و او اولین فدایی مکتب امام حسین (ع) و از اولین شهدای واقعه کربلاست.

وی با تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر خاطرنشان کرد: غدیر یعنی تحقق حاکمیت الهی، غدیر یعنی نصب مستقیم امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) با حکم پروردگار و غدیر در واقع تجلی حاکمیت الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افتخار می کند که تحت ولایت و زعامت مقام معظم رهبری خدمت می کند، گفت: ما نوکر ولایتیم و امروز آن ولایت به یغما رفته در دوران اهل بیت (ع) و زمان شاهنشاهی با انقلاب امام راحل و همراهی مردم تحقق یافت.امروز اگر بخواهیم نعمت ولایت را شکر کنیم از پس آن بر نمی آییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha