شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: عملی که سوئد مجوز آن را صادر کرد توهین و بی‌احترامی به ۲ میلیارد مسلمان در جهان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: امروز همه شاهدیم که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه اجناس اولیه و ضروری زندگی خود با مشکل روبرو هستند لذا انتظار داریم که دولت در این باره چاره اندیشی کند.

امام جمعه شهرستان سنندج افزود: کشوری همانند ایران که سرشار از نعمت‌های خدادادی و ثروت می‌باشد هرگز شایسته نیست که مردمش در بحث معیشت و نیازهای ابتدایی خود در تنگنا باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اقدام هتاکانه دولت سوئد در توهین به قرآن کریم، گفت: امروز مدعیان دروغین آزادی انواع و اقسام توهین‌های به ادیان الهی به ویژه به دین اسلام و قرآن را روا می‌دارند که این برای تاریخ بشریت مایه شرمساری است.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: البته همه می‌دانیم که با اهانت‌ها به قرآن و اسلام هرگز خللی در جایگاه قرآن ایجاد نمی‌شود ولی عملی که سوئد مجوز آن را صادر کرد به نوعی توهین به ۲ میلیارد مسلمان در جهان بود.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه با اشاره به گلایه‌های بازاریان از مالیات‌های اعلام شده از سوی دولت، بیان داشت: از مسئولان امور مالیاتی درخواست داریم که نسبت به دریافت مالیات ارفاق و ترحم بیشتری به بازاریان داشته باشند.

وی در پایان امنیت را عامل توسعه در بحث اقتصادی و صنعتی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تنها با امنیت می‌توان در یک استان و خطه ایجاد شغل و صنعت نمود بنابراین حفظ امنیت یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha