چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قرآن

مدیریت حوزه علمیه استان تهران در بیانیه ای آورده است: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط جهال و مزدوران صهیونیستی سوئدی با هدف نفرت پراکنی و جریحه دار نمودن احساسات مسلمانان، بی تردید به خشم و نفرت بین ادیان و مردم جهان دامن خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان تهران در محکومیت اهانت به قرآن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

بار دیگر تمدن در حال سقوط غرب به بهانه آزادی بیان پنجه در رخ آفتاب انداخت و نقاب از چهره کثیف و مزوّر خود برداشت.

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط جهال و مزدوران صهیونیستی سوئدی با هدف نفرت پراکنی و جریحه دار نمودن احساسات مسلمانان، بی تردید به خشم و نفرت بین ادیان و مردم جهان دامن خواهد زد.

این تحرکات هدفمند، تناقض گویی منافقانه غربی ها را در بیان ادعای احترام به حقوق بشر و ادیان ثابت می کند و چیزی جز ترویج خشونت و دین گریزی به دنبال نخواهد داشت. آنچه باعث تأسف و نگرانی است این است که این اقدام رذیلانه با مجوز و حمایت پلیس و دولت سوئد و با شعار آزادی بیان شکل گرفته و این در حالی است که در همین کشورِ به ظاهر متمدن، هیچکس حق اظهارنظر در خصوص هولوکاست ندارد و حتی به یک دانشجوی مسلمان که در پایان نامه خود نام قهرمان آزادی انسانها سپهبد شهید سلیمانی را آورده است حق دفاع نمی‌دهد.

مدیریت، علماء، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان تهران ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات دینی که با تعالیم و فرهنگ همه ادیان مغایر است، از دولت سوئد میخواهند که هر چه زودتر از این اقدام کثیف و نابخردانه عذر خواهی نموده و همچنین از تمامی مسلمانان حق جو و آزادگان جهان وسازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهند این اقدام موهن را محکوم نمایند.
همچنین از سازمان ملل می خواهند که جسارت کنندگان را تحت پیگرد قانونی قرار داده و با تدوین قوانینی شفاف و صریح و قاطع از تکرار و وقوع چنین اقدامات ضدحقوق بشری جلوگیری نمایند.

والله عزیز ذوانتقام

مدیریت حوزه علمیه استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha