شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ی

حوزه / نوجوان مسلمان هندی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و یاد آورشد : امیدواریم انقلاب اسلامی ایران از طریق نایب برحقش امام خامنه ای هر چه زودتر به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) برسد.

محمد مهدی نوجوان مسلمانان هندی که برای اولین بار برای شرکت در دعای عرفه امام حسین (ع) به کربلا مشرف شده بود در بین الحرمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به حضور میلیونی و بی نظیر مسلمانان جهان درمراسم عرفه بین الحرمین اشاره کرد و ابراز داشت: جمعیت شرکت کننده در روز عرفه بین الحرمین همانند پیاده روی ده ها میلیونی اربعین حسینی است.

این نوجوان هندی با اشاره به اهمیت بسیار بالای ثواب زیارت امام حسین (ع) براساس روایات و احادیث اشاره کرد و گفت: برای من خیلی جالب وتعجب برانگیز بود که درمراسم عرفه بین الحرمین مردم با ملیت های مختلف به صورت خانوادگی شرکت کرده بودند.

وی ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال از اینکه توفیق شرکت در مراسم عرفه بین الحرمین در کربلای معلا را پیداکرده است گفت: مسلمانان زیادی از کشور هند و دیگرکشورهای جهان در مراسم پرشور عرفه بین الحرمین شرکت کردند.

این نوجوان هندی به نقش حضرت امام خمینی (ره) در بیداری مسلمانان جهان اشاره کرد و یاد آورشد : باعث شکرگزاری است که با گذشت بیش از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خامنه ای رهبر امت مسلمانان جهان به عنوان سکانداری شجاع توانسته از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان به خوبی حفاظت کند.

وی، به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در نابودی دشمنان اسلام و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) در جهان اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در تحقق انفجار نور انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا از جمله یمن، مصر، لبنان، سوریه، هند، عراق و دیگر کشورهای جهان داشتند، ضمن اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نیز در تحقق آن بسیار اثرگذار بودند.

محمد مهدی، ضمن مثبت ارزیابی کردن تجلیل از برگزیدگان مسابقات ملی کتابخوانی سردار دلها به نیابت خادم الحسین و خادم الرضا شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با سفر به عتبات عالیات و شهرهای زیارتی ایران گفت: با برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی باید ابعادشخصیتی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درجهان بیش از پیش تبیین و تقویت شود.

نوجوان مسلمان هندی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و یاد آورشد : امیدواریم انقلاب اسلامی ایران از طریق نایب بر حقش امام خامنه ای هر چه زودتر به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) برسد.

این نوجوان هندی در پایان به ثواب باور نکردنی زیارت امام حسین (ع) در روز عرفه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کربلای معلا مقدس ترین و پاک ترین مکان دنیا است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha