جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
جوکار نماینده مردم یزد در مجلس

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن ابراز تأسف از ولنگاری فضای مجازی، گفت: متاسفانه این فضا به حال خود رها شده و فعالیت های اثربخش کمی در این فضا صورت می گیرد که نیاز است طلاب حوزه های علمیه به شکل جدی در آن ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، ظهر امروز شنبه ۱۰ تیرماه با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران استان یزد در دفتر دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، مصوبات بازدید اخیر (۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) نماینده مردم از این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

تشکیل مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران استان یزد، اهمیت فعالیت طلاب در فضای مجازی و مشکلات معیشتی اساتید و مدیران مدارس حوزه علمیه از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

اساتید حوزه دریافتی بسیار پایینی دریافت می کنند

نماینده مردم در این جلسه با اشاره به اهمیت تشکیل مجمع خیرین حوزه علمیه خواهران، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، هفته آینده جلسه ای با حضور خیران برگزار و این تشکل راه اندازی شود.

جوکار در ادامه ضمن ابراز تأسف از ولنگاری فضای مجازی اظهار کرد: متاسفانه این فضا به حال خود رها شده و فعالیت های اثربخش کمی در این فضا صورت می گیرد که نیاز است طلاب حوزه های علمیه به شکل جدی در آن ورود کنند.

اساتید حوزه دریافتی بسیار پایینی دریافت می کنند

اساتید حوزه دریافتی بسیار پایینی دریافت می کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نبض IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    مجلس در زمینه ساماندهی و مدیریت فضای مجازی چه نمره ای دارد؟ اصلا نشانه ای از حیات دیده می شود؟