یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی- نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در گذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید شکرالله طاهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی ارتحال عالم لرستانی حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

درگذشت جانسوز و رحلت ملکوتی یار دیرین و برادر گرامی، عالم وارسته و خستگی ناپذیر، استاد حوزه‌های علمیه لرستان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا سید شکرالله طاهری (ره) موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

این روحانی متقی و ساده زیست و سید جلیل القدر، عمر با برکت خود را به تعلیم و تبلیغ علوم دینی و ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه السّلام و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و نیز ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف گذراند. آن عالم فرهیخته که از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه استان بود، تا آخر عمر پر برکت خویش به راهنمایی و هدایت مردم و جوانان پرداخت و همواره پاسخگوی مسائل و سؤالات شرعی آن‌ها بود.

فقدان این فقیه مجاهد فی سبیل الله را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم ولایتمدار استان لرستان، جامعه‌ی روحانیت معزز، و بویژه بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن عالم وارسته علوّ درجات و رضوان الهی و برای شاگردان و بازماندگان و بخصوص خانواده گرامی ایشان صبر و اجر فراوان را از خداوند منّان مسئلت دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha