شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ملک مکان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان فارس از توزیع بزرگترین کیک طبقاتی جهان به مناسبت عید غدیر در ۱۱۰ طبقه میان محبین امیرالمومنین(ع) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در بنیاد غدیر استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه روز عید غدیر با جمعه مصادف شده است برنامه ریزی شده که از اوایل روز جمعه دعای ندبه در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) و همه مساجد برگزار شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه خطبه خوانی غدیر نیز در روز عید غدیر در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و تمام مساجد و مصلی های نماز جمعه شهرستان ها برگزار خواهد شد، اضافه کرد: راس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مراسم شادپیمایی به همراه برپایی ۴۰ موکب را از میدان شهرداری(شهدا) به سمت چهار راه پیروزی و سپس حرم مطهر احمد بن موسی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری را خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اطعام علوی در روز عید غدیر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پس از اقامه نماز جمعه در همه مصلی های نماز جمعه و حرم مطهر شاهچراغ(ع) اطعام علوی را در سطح استان خواهیم داشت.

به گفته عضو جامعه روحانیت شیراز همچنین عصر روز جمعه یک مراسم شادپیمایی دیگر از میدان شهرداری(شهدا) چهار راه پیروزی و سپس حرم مطهر راه خواهیم داشت که در این مراسم بزرگترین کیک طبقاتی جهان در ۱۱۰ طبقه میان محبین امیرالمومنین(ع) توزیع خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم جشن از قربان تا غدیر در این ایام یاد کرد و افزود: از شب عید قربان تا شب عید غدیر به مدت ۱۰ شب در سطح شهر مراسم جشن عید غدیر را با برنامه های مختلف برگزار کرده ایم، همچنین در روز سه شنبه نیز مراسم جشن کم نظیری با حضور ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha