شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
س

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه شجاعت از دیگر ویژگی‌های حضرت علی(ع) بود که گوشه‌ای این شجاعت را در سیره شهید سلیمانی شاهد بودیم، گفت: متمکنین نسبت به افراد بی‌بضاعت نباید بی‌تفاوت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به‌مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان مراسم تجلیل از سادات و نخبگان علمی، ورزشی و قرآنی کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان در کانون الزهرا(س) این شهر برگزار شد.

حجت اسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم ضمن تبریک عید غدیرخم با بیان اینکه با الگو برداری از حضرت علی(ع) باید در منزل و محل کارمان با عدالت رفتار کنیم، توجه به عبادت را از دیگر ویژگی‌های حضرت امیر(ع) دانست و اظهار داشت: نماز، حجاب، احترام به پدر و مادر نیز عبادت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه در الغدیر مرحوم علامه امینی استدلال شده است که حضرت علی(ع) شب‌ها هزار رکعت نماز می‌خواندند، یادآور شد: امام سجاد(ع) فرمودند، هیچ کس نمی‌تواند مانند حضرت علی(ع) عبادت کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، خاطرنشان کرد: شجاعت از دیگر ویژگی‌های حضرت علی(ع) بود که گوشه‌ای این شجاعت را در سیره شهید سلیمانی شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه متمکنین نسبت به افراد بی‌بضاعت نباید بی‌تفاوت باشند، گفت: هر کدام از ما ولو هزار تومان باید خمس خود را پرداخت کنیم، چرا که در همان لحظه‌ای که خمس پرداخت می‌کنیم، مشمول دعای امام زمان(عج) می‌شویم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه باید در کارها همت داشته باشیم، اظهار کرد: همت بلند باعث شده تا نخبگان علمی، ورزشی، قرآنی بسیاری در دامن کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان رشد پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha