شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ایستگاه صلواتی

حوزه/ گروه جهادی کارسازان اعظم امام حسین(ع) از توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر در جنوب استان فارس خبرداد.

محمد حسن پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: عید سعید غدیرخم، تداوم راه ولایت و امامت و امتداد طریق انبیاست و به امر خداوند متعال این امر مهم توسط پیامبر اعظم (ص) به دستان با کفایت حضرت علی (ع) سپرده شد تا زمین بی‌حجت نماند و بشریت، همواره از نعمت ولایت بهره‌مند باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: غدیر، تکمیل کننده‌ بعثت همه‌ انبیا است که اگر این روز بزرگ نبود، رسالت پیامبران ناقص می‌ماند لذا در هنگام ابلاغ ولایت، با بالا بردن دست امام علی (ع) توسط پیامبر (ص)، آیه‌ی «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» نازل می‌شود.

مدیر گروه جهادی کارسازان اعظم امام حسین(ع) به فعالیت های این مجموعه به مناسبت عید غدیر اشاره و عنوان کرد: افتتاح حساب برای ۱۰۰ نفر به نام های علی، برگزاری جشن، توزیع پرچم و پوستر، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم در مجموعه به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان بخشی از فعالیت های این مجموعه به شمار می رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر US ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    عالی
  • علی US ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    تشکرفراوان