شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غدیر

حوزه/ حجت السلام جوهری گفت: تشکل دختران طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان با نام «پاتوق بنات الحیدر» به مناسبت عید غدیر، پذیرای بیش از ٣٢٠ نفر از فرزندان طلاب به همراه مادران و پدران بود.

حجت الاسلام داوود جوهری در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، اظهار کرد: عید بزرگ غدیر، اتصال مبعث تا ظهور است. به مناسبت این روز بزرگ، جشن مادر دختری و پدر پسری با حضور حجج الاسلام نیلی پور، نادری و داستانپور به همراه اجرای جُنگ و مسابقات فرهنگی و پرده‌خوانی غدیر توسط حجت‌الاسلام نبوی‌نسب ویژه فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

وی ابراز کرد: این جشن در دو نوبت صبح (جشن ویژه مادر و دختری) و بعد از ظهر (جشن ویژه پدر و پسری) در سالن اجتماعات مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

مسئول طرح پاتوق فرزندان طلاب تصریح کرد: تشکل دختران طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان با نام «پاتوق بنات الحیدر» که اواخر سال ١۴٠١ فعالیت خود را آغاز کرده و در طول سال به صورت هفتگی برنامه‌های متنوع فرهنگی-آموزشی-ورزشی- تفریحی و ... را برای این گروه اجرا می‌کند، در این جشن، پذیرای بیش از ٣٢٠ نفر از مادران و دختران بود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم می‌توان به اهدای هدایای فرهنگی و دایر شدن مهدکودک برای شکوفه‌ها (رده سنی ۴ تا ٨ سال) و ویژه برنامه دُردانه‌ها (رده سنی ٩ تا ١١ سال) اشاره کرد.

حجت الاسلام جوهری عنوان کرد: همچنین همزمان با این جشن با هدف بزرگداشت عید غدیر، بهبود و تحکیم روابط خانواده طلاب با تمرکز بر مادران، دختران، پدران و پسران شکل گرفت، همچنین غرفه‌هایی جهت آشنایی بیشتر خانواده‌ها با فعالیت‌های صورت گرفته ، غرفه‌ی به عشق علی (علیه‌السلام) برای دعوت به فرهنگ مطالعه همراه با برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، غرفه اهدای هدایا و بسته‌های فرهنگی معرفتی به دردانه‌ها و جوانه‌ها و ... دایر شد.

جشن غدیر ویژه ۳۲۰ نفر از جوانه های طلاب

جشن غدیر ویژه ۳۲۰ نفر از جوانه های طلاب

جشن غدیر ویژه ۳۲۰ نفر از جوانه های طلاب

جشن غدیر ویژه ۳۲۰ نفر از جوانه های طلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه مومنی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    عالی بود لطفاً باز هم از این برنامه ها بگذارید