شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجموعه دو جلدی "راهبری عفاف و حجاب

حوزه/ مراسم رونمایی از مجموعه دو جلدی "راهبردی عفاف و حجاب" همزمان با گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، این مجموعه دو جلدی که به سفارش "دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی" و به همّت "اندیشکده فردا" تهیه شده است، در اجلاس منطقه‌ای خراسان و در جمع ائمه جمعه استان‌های خراسان‌ رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه‌ کشور و نمایندگان معزز ولی‌فقیه در استان‌های مذکور، رونمایی شد.

گفتنی است در جلد نخست از این مجموعه دو جلدی، مسئله عفاف و حجاب از منظر بیش از ۲۰ تَن از صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه مورد واکاوی قرار گرفته و در جلد دوم نیز، در سه بخش کلی، ترکیبی از مبانی نظری این موضوع از منظر امامین‌انقلاب، مجموعه سیاست‌ها و راهبردهای متّخذ و در پایان راه‌کارهای کاربردی مناسب این امر، مورد بررسی واقع شده است.

همچنین به‌زودی، این اثر که در واقع خوانش رسمی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در قبال مسئله عفاف و حجاب است، در اختیار فرماندهان قرارگاه‌های فرهنگی سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha