شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدعلی حسینی نیا

حوزه/ فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: در مسئله عفاف و حجاب نباید همه چیز را به نهادها و دستگاه‌ها واگذار کنیم، بلکه تک تک افراد جامعه نسبت به این واجب الهی وظیفه داریم و باید برای ترویج و دفاع از آن تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ سیدعلی حسینی‌نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر صبح امروز در اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده، اظهار داشت: خانواده، مدرسه یا دانشگاه و جامعه سه رکن اصلی نهادینه سازی حجاب است که باید در کنار یکدیگر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف ابتدا باید در خانواده‌ها نهادینه شود و بعد سراغ جامعه برویم، افزود: نحوه پوشش و تربیت خانواده‌ها نقش مهمی در تشویق فرزندان به رعایت حجاب دارد.

حسینی‌نیا با اشاره به اینکه انقلاب ما، انقلاب فرهنگی و ارزش‌ها است، تأکید کرد: امروز برای پاسداری از حجاب باید از ابزار فرهنگی استفاده کنیم و همین اجتماع امروز شما یکی از ابزارهای مهم فرهنگی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) یادآور شد: یکی دیگر از ابزارهای دفاع از حجاب و عفاف، تقویت باورهای دینی در بین نوجوانان و جوانان است که همه نسبت به این موضوع مسئولیت داریم.

وی اظهار کرد: در مسئله عفاف و حجاب نباید همه چیز را به نهادها و دستگاه‌ها واگذار کنیم، بلکه تک تک افراد جامعه نسبت به این واجب الهی وظیفه داریم و باید برای ترویج و دفاع از آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha