شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ربانی

حوزه/ عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امروز به فضل خداوند حوزه های علمیه نسبت به گذشته در مسائل بسیاری رشد داشته و در نظام مدیریتی و برنامه ریزی نسبت به گذشته موفق بوده اند و این رویکرد، همت و نگاه به آینده امری مغتنم است و باید همواره مورد اهتمام باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ربانی امروز در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه ریحان که در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: رونمایی از این سامانه نشان از نگاه به آینده دارد و امر مبارکی است که باید این نوع حرکت‌ها در حوزه خواهران ادامه داشته باشد.

وی افزود: امروز به فضل خداوند حوزه های علمیه نسبت به گذشته در مسائل بسیاری رشد داشته و در نظام مدیریتی و برنامه ریزی نست به گذشته موفق بوده اند و این رویکرد، همت و نگاه به آینده امری مغتنم است و باید همواره مورد اهتمام باشد.

عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برنامه های طراحی شده در افق پیشرفت، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که این برنامه ها در پایان مدت زمانبندی، اجرای صد در صدی را تجربه کند و این گونه نباشد که به عنوان مثال برنامه ای با افق دید چند ساله، بعد از اتمام زمان تنها ۲۵ یا ۳۰ درصد آن اجرایی شده باشد که این ضعف است و با توجه به هزینه های بالای صورت گرفته و جلسات متعدد کارشناسی، سازمان را با خسران رو به رو می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به سرمایه‌های انسانی شایسته را مهم ارزیابی کرد و گفت: نیرو و سرمایه انسانی بسیار مهم است و باید برای آن حرمت و ارزش قائل باشیم و در مسیر رشد و تعالی نیروها حرکت کنیم که رشد نیروی انسانی، سازمان را به تعالی می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی ادامه داد: اگر این رویه در سازمان مورد توجه قرار گرفت، حوزه های علمیه خواهران الگو خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha