شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-07-18_07-31-50.jpg

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه فلسفه عفاف و حجاب در ذهن غربی‌ها بی‌معنی است، گفت: دشمنان اسلام سالانه بخش قابل توجهی از بودجه خود را صرف از بین بردن عفت و حیای بانوان ایرانی می‌کنند.

مهلقا حسن زاده معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: بدخواهان مسلمانان از صدر اسلام تاکنون در جهت براندازی اسلام و لطمه‌زدن به آن بوده‌اند به‌طوری که در جامعه امروزی با ابزارها و فرصت‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های نوین سعی در جهت ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی و از بین بردن روحیه حیا و پاکدامنی از زنان و مردان را دارند.

وی افزود: براساس آمار موجود، کشورهای غربی بودجه کلانی صرف برنامه‌ریزی‌های متفاوت بر علیه فرهنگ اصیل جمهوری اسلامی ایران می‌کنند که نمونه سرمایه‌گذاری دشمن حمایت از شبکه‌های معاند مختلف ماهواره‌ای در حمایت از اغتشاشات اخیر کشور بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران اردبیل بیان داشت: در یک مقایسه ضمنی عیان می‌شود که متاسفانه بودجه‌ای که کشورهای غربی صرف راه‌اندازی شبکه‌های مختلف مبتذل و مستهجن که هدف فقط از هم گسستن تار و پود نهاد مقدس خانواده است خیلی بیشتر از بودجه‌ای است که در جوامع اسلامی به بخش فرهنگی اختصاص داده می‌شود.

حسن زاده تصریح کرد: یکایک مردم کشور ما بایستی خود را در مقابله با فرهنگ ویرانگر غرب مسؤول بدانند و هوشیاری و بصیرت را در خانواده خود نهادینه کنند برخی خانواده‌ها با عدم آگاهی از عواقب کار، شبکه‌های ماهواره‌ای را مرتب رصد می‌کنند و متاسفانه فرزندانشان را با تدبیر خودشان تحت تاثیر فرهنگ غلط غرب به پوچی و انحراف می‌کشانند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان داشت: خواهران طلبه ما بایستی با تمام قوا و توان مردم را از بی‌خاصیتی روش زندگی غربی و عواقب آن آگاه سازند امروزه کشف حجاب‌هایی که در جامعه رویت می‌شود همه آنها ناشی از شبکه‌های ماهواره‌ای است که اگر عواقب فناشدنی این کار به زنان و مادران خانواده‌ها تبیین شود به‌طور قطع اثر بازدارندگی خود را خواهد گذاشت.

مدرس حوزه علمیه خواهران اضافه کرد: در حال حاضر که در آستانه ماه محرم قرار گرفته‌ایم طلاب باید بیش از پیش به روضه‌های خانگی قوت ببخشند چراکه با اراده الهی دشمن حرفی در برابر این اقدام فرهنگی ندارد و غافل از اینکه حرارت محبت اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) تا ابد در دلهای مسلمانان خاموش نخواهد شد.

حسن‌زاده با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با طلاب و روحانیون، گفت: ما بایستی نوع تبلیغ را نسبت به گذشته تغییر دهیم به‌طوری که افکار، سیاست و نقشه‌های دشمنان را شناسایی کنیم و قبل از اینکه اقدام به شبهه‌افکنی و ایجاد توطئه کنند مردم را از این فریب‌کاری مطلع سازیم.

وی تأکید کرد: دشمنان اسلام هرگز دست از نقشه‌کشی‌های ویرانگر خود از جمله اغتشاشات، تهاجم فرهنگی و غیره دست بر نخواهند داشت قشر مذهبی و متدین به‌خصوص طلاب خواهر و برادر بایستی سلاحشان قلم و زبانشان باشد و با جهاد تبیین دشمنان را رسوا کنند چراکه آثار تخریب حمله فرهنگی به یک کشور به‌مراتب بالاتر و خانمان‌سوزتر از حمله نظامی است.

عفت بانوان ایرانی هزینه‌ سنگینی بر دشمنان تحمیل کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha