شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیرکل آموزش و پرورش فارس

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضرورت اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور را الزامی برشمرد و گفت: بر همین اساس چارچوب‌های قانونی آیین‌نامه عفاف و حجاب شامل فعالیت معلمان و دانش‌آموزان در مدارس، دانشگاه فرهنگیان و سایر مراکز وابسته به آموزش و پرورش استان در ۹ فصل تدوین و اجرایی می‌شود.

محمدخلیل عسکری در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به رونمایی از طرح‌های دوشنبه‌های مسجدمحوری و شیوه‌نامه جدید عفاف و حجاب در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش این استان اظهار کرد:‌ برای حضور افراد در مکان‌های عمومی و بخصوص آموزشی در تمام نقاط دنیا قوانینی اجرا می‌شود که هر کدام قانون عفاف و حجاب هستند.

وی ضرورت اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور را الزامی برشمرد و اضافه کرد: بر همین اساس چارچوب‌های قانونی آیین‌نامه عفاف و حجاب شامل فعالیت معلمان و دانش‌آموزان در مدارس، دانشگاه فرهنگیان و سایر مراکز وابسته به آموزش و پرورش استان در ۹ فصل تدوین شده و اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اجرای طرح دوشنبه های مسجد محوری را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: طی ماه‌های گذشته، برنامه‌ای با الگو برداری از طرح شهید بهنام محمدی به نام دوشنبه‌های مسجدمحوری در دستور کار آموزش و پرورش استان فارس قرار گرفت.

وی در خصوص اهداف مسجد محوری یادآور شد: پیوند بین منزل، مدرسه و مسجد از مهم‌ترین اهداف دوشنبه‌های مسجد محوری اداره‌کل آموزش و پرورش فارس است.

عسکری به مشکل محله کم برخوردار مهدی‌آباد که برنامه رونمایی دو طرح مذکور در یکی از مدارس این منطقه برگزار شد، اشاره کرد و گفت: تخصیص زمین چمن مدرسه‌ای، راه‌اندازی و تجهیز کلاس درس تربیت بدنی در یکی از مدارس دخترانه و واریز مبلغ۵۰۰ میلیون تومان سرانه به حساب ۶ مدرسه این محله کم برخوردار از مصوبات برنامه دوشنبه مسجدمحوری در این محله است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha