سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
کد خبر: 1099685
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
عکس و علم

حوزه/ در پویش مردمی "عکس و عَلَم"، بچه‌ها به همراه والدینشان، ضمن حضور در بوستان، با نمادهای انتخابی از عفاف و حجاب، مُحرم، عزاداری، امام حسین علیه‌السلام، شهدا، جبهه مقاومت و ... عکس یادگاری می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، "پویش مردمی عکس و علم" در بازه‌ی زمانیِ دهه نخست مُحرم، در محوطه‌ی بوستان طبقاتی شهید زین الدین واقع در شهرک شهید زین الدین قم، از امروز آغاز خواهد شد.

وی گفت: استفاده از قالب‌های مختلف و به‌روز را در انتقال مفاهیم و معارف اهل بیت علیهم‌السلام، ضروری برشمرد و گفت: خدا را شکر که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، نسل جدید ما و جوانان ما، تشنه‌ی معارف اسلامی هستند و این، وظیفه‌ی ما را سنگین‌تر می‌کند که چگونه در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی، نیاز دینیِ آحاد جامعه‌ی خودمان را تامین کنیم.

حجت الاسلام قادری افزود: در این پویش مردمی، که به نوعی، پاسخ به غرب زده‌ها و سلبریتی‌هایی هست که اقدام به هشتک‌ سازی علیه مُحرّم و عزاداری برای سالار شهیدان کرده‌اند، عکاسان آماده‌اند تا از مخاطبان مراجعه کنندگان، با نمادهای ارزشی شامل: عفاف و حجاب، مُحرم و عزاداری، امام حسین علیه‌السلام، شهدای جبهه مقاومت و ... به صورت فردی و خانوادگی، عکس یادگاری بگیرند و این عکس پس از چاپ، به عنوان هدیه به آنان تقدیم خواهد شد.

وی همچنین از برپاییِ میز پذیرایی و ایستگاه صلواتی با پخش نوای مداحی در کنار این اقدام فرهنگی - هنری خبر داد و گفت: در دهه نخست محرم امسال، بچه‌ها به همراه خانواده خود می‌توانند به بوستان شهید زین الدین مراجعه کنند و با نمادهایی که عرض شد، عکس یادگاری بگیرند.

خاطرنشان می‌شود پویش مردمی "عکس و علم" به همّت گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی و با مشارکت تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام، حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران شهید زین الدین، از امروز عصرها دو ساعت قبل از غروب، در محوطه بوستان شهید زین الدین قم آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha