سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
تبریز

حوزه/  دکتر حسین پناه‌زاده جراح و متخصص دندانپزشکی هر روز وقت اذان ۲۰ دقیقه کار را تعطیل و نماز اول وقت را اقامه می کند.

دکتر حسین پناه‌زاده جراح و متخصص دندانپزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز از اختصاص ۲۰ دقیقه به اقامه نماز اول وقت در مطب خود خبر داد و گفت: ما از عالمان دین آموختیم که در این عالم، اصل نماز است و آنان که در نماز کوتاهی کنند علاوه بر اینکه از شفاعت اهل بیت علیهم السلام محروم می شوند، در این عالم هم به جایی نمی رسند. مرحوم آیت الله سید علی آقا قاضی می فرمود: اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد، مرا لَعن کند.

وی در جواب سؤال که آیا مراجعه کنندگان به این مسئله اعتراض نمی کنند؟ گفت: من این مسئله را مدیریت می کنم و هر روز وقت اذان ۲۰ دقیقه نوبت نماز است و کسی اعتراضی نمی کند.

پناه‌زاده با بیان توصیه ای به نوجوانان و جوانان، افزود: موفقیت امر نسبی است و هرکس از موفقیت تعریفی دارد، من خودم را فرد موفقی می دانم و رمز این موفقیت را نماز اول وقت و احترام به والدین می دانم؛ من مدیون دعای پدر و مادرم هستم.

منشی دکتر حسین پناه‌زاده هم می گوید: پدر مرحوم دکتر هم اهل نماز اول وقت بود و تا زمانی که در قید حیات بود وقت اذان، دکتر مطب را تعطیل می کرد و به خانه رفته پدر خود را برای اقامه نماز جماعت اول وقت به یکی از مساجد نزدیک خانه می برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha