دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: مسئولین در هر جایگاه یا پست و مقامی تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امروز در دیدار سرپرست جدید بیمارستان نبی اکرم(ع) عسلویه ضمن تبریک انتصاب دکتر هادی به سمت سرپرست این بیمارستان، گفت: مسئولین تمام تمرکز خود را برای خدمت به مردم بکار بگیرند.

امام جمعه عسلویه افزود: تمرکز بر درمان بیماران با دقت بالای پزشکی، تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات درمانی باید در دستور کار بیمارستان باشد تا مراجعین در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت درمانی از امکانات بیمارستان نبی اکرم(ع) استفاده کنند.

توجه به بیماران و افزایش امکانات درمانی از دیگر تاکیدات امام جمعه عسلویه در این دیدار بود.

دکتر هادی سرپرست بیمارستان عسلویه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی، گفت: مجموعه بیمارستان نبی اکرم(ع) آمادگی کامل دارد تا تمامی امور درمانی مراجعین و بیماران تا جایی که امکانات پاسخگو باشد را در اختیار این عزیزان قرار دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان به عنوان تنها مرکز درمانی شهرستان خدمات درمانی را به دارندگان بیمه تامین اجتماعی بصورت رایگان ارائه می دهد به همین دلیل تعداد مراجعین و بیمارانی که برای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه می کنند بسیار زیاد است، اما تلاش بنده و همکارانم بر این خواهد بود تا بهترین خدمات را به این بزرگواران ارائه نمائیم.

در پایان، حجت الاسلام هاشمی نژاد از تلاش تمامی پزشکان، پرستاران و پرسنل این مرکز درمانی که در حال خدمت رسانی به شهروندان شهرستان عسلویه هستند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha