جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اوقاف

آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با حضور آیات موسوی جزایری و شفیعی و رییس اداره اوقاف و امور خیریه کشور در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری و آیت الله شفیعی، نمایند گان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، رییس  سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و سایر مسؤولان استان در سالن آمفی ‌تئاتر کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار شد.

  در این مراسم حجت الاسلام سید علی میرمحمدی، از سمت مدیریت اوقاف خوزستان تودیع و حجت الاسلام سید محمد طباطبایی به عنوان رییس جدید این اداره منصوب شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این آیین با اشاره به هجمه سنگین دشمنان، علیه آرمان های ناب اسلامی، گفت: در خوزستان با تهاجم شدید وهابیت روبه‌رو هستیم و در برنامه دکترین مستکبران، تهاجم وهابیت به مناطق حاشیه ای استان خوزستان، طراحی شده است.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه روزانه با تهاجمات شدیدی از سوی دشمنان مواجه هستیم، بیان داشت: مستکبران با همه توان در تلاش برای متزلزل کردن پایه‌های دینی مردم هستند که آنها برای رسیدن به این خواسته پلید خود اقدام به ایجاد شبهه در اذهان عمومی جامعه و ایجاد بدبینی مردم نسبت به حکومت کرده اند.

بنا بر این گزارش، دیگر سخنران این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه کشور بود، که وی با اشاره به بیداری شکل گرفته در کشورهای آزادی خواه جهان، گفت: چشم امید مسلمانان دیگر کشورهای جهان به دستاوردهای انقلاب اسلامی است و پیشرفت این نظام مسرت و خوشحالی آن‌ها را به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با بیان اینکه قرآن برای انتقال مردم از تاریکی به روشنایی نازل شده است، افزود: این راه که توسط پیامبر اسلام(ص) به همه جامعه بشریت نمایان شده راهی است که در آن غیر از عزت و سربلندی انسان به چیزی دست نخواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه در زمان طاغوت ایران را برای سیاست‌های بین‌المللی به‌شمار نمی‌آورند، افزود: امروز هر کسی در هر مکان این کره خاکی اگر بخواهد حرکت وسیعی انجام دهد باید نگاهی به عملکرد ایران اسلامی داشته باشد.

قابل ذکر است در بخش نخست این مراسم، حجت الاسلام سید علی میرمحمدی، مدیر سابق اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان به ارائه گزارشی از فعالیت های سه ساله دوران تصدی خود در ریاست سازمان اوقاف خوزستان پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی با بیان این که خدمت در استان خوزستان افتخاری بزرگ است، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به شایستگی در این سمت به خدمت در زمینه وقف بپردازم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha