شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عبدالهی

حوزه/ رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه آنچه در توان دارد انجام می‌دهد و کوتاه هم نمی‌آید و در مجازات عاملین جنایت علیه جمهوری اسلامی به صورت آنی رأفت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، ظهر امروز در دیدار با اعضای جامعه روحانیت شیراز، علمای اهل تسنن فارس و جمعی از ائمه جمعه استان، که در سالن ولایت مجتمع علوم پزشکی شیراز برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام رئیس قوه قضائیه به علما و روحانیون حاضر در جلسه اظهار داشت: حدود ۳۷ سال است که با این نوع اجتماعات و نهاد مقدس ارتباط دارم که یک جمله خلاصه می‌توانم شهادت دهم که در عالم خلقت خداوند در میان مخلوقات خود جمعی بهتر، پاک‌تر و مقیدتر از جمعیت روحانیت نیافتم، هر نوع فراز و فرودهایی را مشاهده کرده ایم، اما در مجموع این یک جمع منزهی است که به برکت حوزه‌های مقدسه تربیت شده‌اند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، با تأکید بر اینکه اثرگذارترین مجموعه برای ایجاد ارتباط بین خالق و مخلوق، روحانیت است، گفت: اثر گذاری جامعه روحانیت برای ارتباط میان خالق و مخلوق انقطاعی نبوده، بلکه استمراری است.

وی خاطرنشان کرد: در بلندایی از دنیا قرار داریم که نمی‌توانیم آن را توصیف کنیم، در طول تاریخ اتفاقات بسیاری مانند حوادث کربلا، زمان پیامبر(ص) و آتش زدن کعبه رخ داده و همه اینها داستان نبوده بلکه تاریخ است و جبهه باطل در صدد ایستادن مقابل آنان بوده، اما امروز جمعیت مقابل وحی الهی یک جمعیت متراکم منضبط تا بیخ دندان مسلح است، اما مقابل آنچه از دستاورد افکار الهی ترواش کرده عبارت از این است که اسلام هر روز اعتلا پیدا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری شد که دشمنان کاری انجام دهند که سفره دین میان مردم برچیده شود اما هرچه پیش رفتند نتیجه معکوس گرفتند، دغدغه مسائل اجماعی دغدغه همه کارگزاران انقلاب است، وقتی آنچه ولی امر به عنوان یک واجب بیان می‌کند را مگر می‌تواند یک کارگزار آن را انجام ندهد، بلندای جمهوری اسلامی قابل توصیف نیست.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه یادآور شد: زمانی که سوریه و عراق در اشغال داعش بود این جمهوری اسلامی بود که وارد میدان شد، اینکه عربستان پای میز مذاکره می‌نشیند نشان از اعتلای جمهوری اسلامی دارد، اسرائیل شب یکشنبه را با آرامش نمی‌خوابد، هر یکشنبه ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار اسرائیلی تجمع علیه دولت خود می‌کنند.

وی تبلیغات دین در دنیا را عزتمند برشمرد و گفت: نخستین مسئله دشمن ایجاد فتنه میان مسلمانان و ایجاد تفرقه میان ادیان الهی است و تبلور آن آتش زدن قرآن کریم است، مقابله کردن با دشمن برای حفظ باورهای اسلامی کار سختی است، اما اتفاق می‌افتد چرا که دنیا به این پی برده که ایران اسلامی و روحانیت اعتقادات ملت غیر مسلم را تغییر می‌دهد، تبادل میان چین و روسیه نیز تعریف داستانی نیست، بلکه یک تعریف اراده الهی است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اظهار کرد: نکته دشمن برای به چالش کشیدن ما موضوعات داخلی است، بسیاری از مشکلات و مفاسد از سوی قوه قضائیه در مبارزه با فساد بر طرف شده که در همین راستا در سال گذشته ۳۶ هزار میلیارد تومان به خزانه دولت برگردانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام راهبردهای منطقه خواب را از چشم دشمنان گرفته، در اغتشاشات گذشته مردم در دهان دشمنان زدند و امروز تکلیف اولیه روحانیت اعتماد سازی در جامعه دینی و زدودن یأس از بین مردم است، اگر این دو امر محقق شد هیچ سمتگری نمی‌تواند در جامعه اسلامی ضعفی ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه آنچه در توان دارد انجام می‌دهد و کوتاه هم نمی‌آید و در مجازات عاملین جنایت علیه جمهوری اسلامی به صورت آنی رأفت نخواهد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha