شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه تبیینی معرفتی و مذهبی در اهواز

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مدافعان ولایت در واقع لبیک گوی امام حسین(ع) هستند که حتی در صورتی که به مقام رفیع شهادت در این راه نائل گردند، در بهشت همنشین شهدای کربلا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه تبیینی معرفتی و مذهبی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و با حضور فعالان مذهبی اهواز امروز در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از فعالان مذهبی، با تاکید بر اهمیت گسترش فعالیت‌های مذهبی در سراسر کشور جهت جلوگیری از ورود افکار منفی مختلف سیاسی و مذهبی به جامعه بیان کرد: مدافعان ولایت در واقع لبیک گوی امام حسین(ع) هستند که حتی در صورتی که به مقام رفیع شهادت در این راه نائل گردند، در بهشت، همنشین شهدای کربلا خواهند شد.

وی ادامه داد: تکرار حقایق دینی که بر پایه اسلام ناب محمدی(ص) هستند، آنقدر باید افزایش یابد تا در جان و روح و فکر مسلمانان نفوذ کنند و تبدیل به جزئی از خود انسان شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به توضیح تاریخ به وجود آمدن سلفیت و افکار و عقاید آنها پرداخت و اظهار کرد: سلفیت یک جریان باطلی است که دو یا سه قرن است تمام کشورهای اسلامی و بلکه جهان را درگیر کرده است و تنها راه مبارزه با آن، مسلح شدن افراد به علم دین است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری به اهمیت دوره های تبیینی اشاره کرد و گفت: تشکیل این دوره ها برای جلوگیری از پیشرفت و ریشه کن کردن غده‌های سرطانی سلفیت و دیگر جهات باطل، ضرورت بسیار زیادی دارد و باید به شکل گسترده ای افزایش یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha