یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
اجتماع تجدید عهد مهاجرین افغانستانی با حضرت بقیّة‌اللَّه(عج)

حوزه/ اجتماع تجدید عهد مهاجرین افغانستانی مقیم قم با حضرت بقیّة‌اللَّه الاعظم(عج) در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجتماع تجدید عهد مهاجرین افغانستانی با حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همزمان با ۱۸ مرداد ماه سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران از سوی نهادها، سازمان ها و با مشارکت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: علی اکبر زارعی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهدای مدافع حرم گفت : همه ما باید نسبت به ادای دین خود در قبال شهدا تلاش ویژه نماییم .

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با اشاره به سلسله برنامه های مصوب فرهنگی ویژه مهاجرین در قرارگاه ۱۹ دی استان با مشارکت نهاد ها و دستگاه های فرهنگی خاطر نشان کرد: این همایش با شکوه با حضور هیئات مذهبی و عموم مهاجرین به صورت سالیانه و با عنوان اجتماع تجدید عهد با امام زمان (عج) برنامه ریزی و اجرایی گردید.

زارعی با اشاره به حضور همیشگی و موثر هیئات مذهبی و مواکب مردمی در برنامه های ملی و مذهبی تاکید کرد: مواکب مردمی مهاجرین همچون سنوات گذشته در خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کشور ایران و عراق پیشگام خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha