سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با بیان اینکه هر فردی که در خود شایستگی و توان خدمت به مردم را دارد باید پای کار بیاید و اعلام حضور کند، گفت: خدمت به مردم و اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی خدمتی والا و بزرگ است که باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور، اظهار داشت: اشخاص انقلابی، متعهد و متخصص برای خدمت به مردم پای کار بیایند و برای این دوره از انتخابات ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه هر فردی که در خود شایستگی و توان خدمت به مردم را دارد باید پای کار بیاید و اعلام حضور کند، گفت: خدمت به مردم و اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی خدمتی والا و بزرگ است که باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه، خاطرنشان کرد: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جوانان می‌توانند با داشتن مهارت و با ایجاد کارگاه‌های کوچک، وارد بازار کار شوند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان از ذخایر و افتخارات انقلاب اسلامی ایران هستند و حق بزرگی بر گردن جامعه دارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نظامی، یادآور شد: رونمایی ایران از موشک کروز با برد هزار کیلومتر و برگزاری رزمایش اقتدار توسط نیروی دریایی سپاه، باعث انفعال آمریکا شده و نشان دهنده قدرت روزافزون ایران اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند، گفت: مردم ایران اسلامی با بصیرت خود در مقابل توطئه‌های دشمنان خواهند ایستاد و همواره مدافع ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha