چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: اخیرا سلطنت طلب‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای حمله به خدمات انقلاب، چهره کریه پهلوی را تطهیر می‌کنند، خیانت این دودمان به کشور زیاد است و نمونه آن همین جدایی بحرین از ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار داشت: خیریه‌های مردمی پایه مشارکت‌های چشمگیر اجتماعی است و در دوران شیوع کرونا حضور مردم برای یاری رساندن به همنوعان، بی‌نظیر بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی به ۲۲ مردادماه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: کنار هم بودن از مسائل عبادی در اسلام شمرده می‌شود و برگزاری آیین‌های عبادی نیز به صورت جماعت توصیه شده است.

امام جمعه زنجان، به سالروز مقاومت اسلامی و جنگ ۳۳ روز حزب الله با رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی خودش را غیر قابل شکست می‌دانست، ولی در جنگ ۳۳ روز، حزب الله با تکیه بر خدا و استقامت در راه خدا، پیروزی را از آن خود کرد.

وی به سالروز جدایی بحرین از ایران اشاره کرد و گفت: اخیرا سلطنت طلب‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای حمله به خدمات انقلاب، چهره کریه پهلوی را تطهیر می‌کنند، خیانت این دودمان به کشور زیاد است و نمونه آن همین جدایی بحرین از ایران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی، با اشاره به ۲۹ مرداد و آغاز بازگشت ۴۰ هزار آزاده به آغوش وطن، یادآور شد: آزادگان با مقاومت و استقامت خود، مایه سرافرازی و افتخار هستند.

وی به استقبال خوب داوطلبان برای پیش ثبت نام انتخابات مجلس در استان اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور افرادی که انگیزه خدمت دارند در این عرصه لازم است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است، اظهار کرد: ۹۲ درصد صنعت ما شامل صنعت کوچک است و ۴۵ درصد اشتغال نیز به این واحدها مربوط است.

وی به تأکید رهبر معظم انقلاب به حمایت از صنایع کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: این حوزه بخش قابل توجهی از اشتغالزایی را تأمین می‌کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha