شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل با بیان اینکه دولت قوی از مجلس قوی بر می‌خیزد، خطاب به کسانی که از عملکرد دولت گلایه می‌کنند، گفت: اگر مجلس ضعیف باشد، نباید انتظار داشته باشیم رئیس جمهور، وزیر و مدیراجرایی قوی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر به نقش امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: امام سجاد(ع) نقش بسیار مهمی در نهضتی که دشمنان به دنبال پاک کردن آن بودند، داشت.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه یزیدیان به دنبال پاک کردن خط فکری امام حسین(ع) بودند، تصریح کرد: یزیدیان به قدری در پاک کردن نهضت حسین(ع) خاطر جمع بودند که با تازاندن اسب بر بدن مبارک امام حسین(ع)، خیمه ها را نیز آتش زدند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه در طول تاریخ حاکمان مستبد بیشترین ضرر را به مردم زده‌اند، گفت: رضا شاه پهلوی بیشترین ضرر را از حیث ضربه زدن به ناموس مردم، جلوگیری از برگزاری دستجات عزاداری محرم و از دست دادن سرزمین کشورمان زده است.

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم حفظ ارزش‌های اسلامی، عزت و سربلندی کشور تأکید کرد و با بیان اینکه دشمن به دنبال بی‌محتوا کردن ملت‌ها و ارزش‌های دینی در بین قشر جوان است، اظهار کرد: بی‌محتوا کردن ملت‌ها و ارزش‌ها، بدتر از قتلی است که فرعون انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه به خاطر جدی بودن خطر استکبار باید شعار مرگ بر آمریکا در تمام محافل سرداده شود، ابراز کرد: باید تربت امامان معصوم را به دلیل اینکه اجازه ندادند کفر در جامعه گسترش پیدا کند را ببوسیم.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم قرآئت دعای مکارم الاخلاق امام سجاد(ع) در مساجد و مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) تأکید کرد و گفت: سخنرانان، روحانیون و مبلغین با تشویق جوانان در خواندن این دعای ارزشمند، اجازه ندهند منبرهایشان خالی از این ادعیه باشد.

امام جمعه آران و بیدگل بر لزوم سرمایه‌گذاری در بخش تولید تأکید کرد و یادآور شد: استاندار و مدیران کل استان اصفهان تمام تلاش خودشان را برای رفع مشکلات صنایع شهرستان آران و بیدگل به‌کار گیرند.

حجت الاسلام سلیمانی، خواستار رفع مشکل سند کارخانجات شهرستان آران و بیدگل شد و اظهار کرد: قابل قبول نیست بعد از چند سال سرمایه گذاری که برای احداث واحد تولیدی سرمایه گذاری شده، هنوز سند کارخانه‌اش را نگرفته باشد.

وی به اهمیت حضور نخبگان، متخصصین و واجدان شرایط در انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: کسانی که توان مدیریت و رفع مشکلات جامعه را دارند حرام است در انتخابات ثبت نام نکنند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه دولت قوی از مجلس قوی بر می‌خیزد، خطاب به کسانی که از عملکرد دولت گلایه می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر مجلس ضعیف باشد، نباید انتظار داشته باشیم رئیس جمهور، وزیر و مدیراجرایی قوی داشته باشیم، لذا همه واجدین شرایط باید در این عرصه به صورت جدی ورود پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha