چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1103161
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
قهجاورستان

حجت الاسلام ابراهیم چراغی به عنوان امام جمعه شهر قهجاورستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین فرهنگ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان با حضور در گلستان شهدای شهر قهجاورستان و غبار روبی قبور شهدا و در میان استقبال مردمی و اجرای گروه سرود «بشارت تا طلوع شهر قهجاورستان»، طی جلسه ای حجت الاسلام چراغی به عنوان امام جمعه شهر قهجاورستان معرفی شد.

اولین نماز جمعه به امامت این امام جمعه جدید روز گذشته و با حضور حجت‌الاسلام خانی عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان، فرماندار اصفهان، فرمانده حوزه ۲۲کمیل، رئیس کلانتری ۳۳ قهجاورستان، بسیجیان شهر قهجاورستان و استقبال مردم برگزار شد.

گفتنی است، قَهجاوَرِستان شهری در بخش مرکزی شهرستان اصفهان است؛ شهری کهن در منطقه قهاب در شرق وشمال شرقی اصفهان جنب فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان که از شرق به کویر و از جنوب به به شهر خوراسگان و از غرب به شهر اصفهان منتهی می شود. این شهر به علت نزدیکی به اصفهان و بزرگراه یزد - اصفهان - کاشان - تهران و همجواری با پایگاه هوایی شهید بابایی، فرودگاه و شهرک صنعتی جی از موقعیت اقتصادی و صنعتی ممتازی برخوردار است. این منطقه در ارتفاع حدود۱۵۴۰متری از سطح دریا است.

امام جمعه جدید شهر قهجاورستان معرفی شد

امام جمعه جدید شهر قهجاورستان معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی حیدری IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    تشکر میکنم از شما خبرنگار زحمت کش و فهیم قهجاورستان