شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: امروز مبارزه در جبهه جنگ نرم ادامه دارد و باید این بار در این میدان مبارزه کرده و اجازه نداد دشمن با تحریف واقعیت‌های تاریخ ایران، موجب دلسرد شدن مردم شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی امام جمعه زنجان در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در جوار مزار شهدای گاوازنگ زنجان گفت: رویدادهای هشت سال دفاع مقدس را نمی‌توان با هیچ یک از رویدادهای تاریخ ایران مقایسه کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند، عنوان کرد: این در حالی بود که به گواهی تاریخ ایران همواره در جنگ‌های خود بخشی از ایران را به دشمن واگذار کرده است.

وی رمز پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس را رشادت رزمندگان در جبهه‌های جنگ و رهبر داهیانه معمار و بنیان‌گذار کبیر انقلاب خواند و تصریح کرد: نمونه این فداکاری و رشادت‌ها را نمی‌توان در هیچ کجای تاریخ دید.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه امروز مبارزه در جبهه جنگ نرم ادامه دارد، اضافه کرد: باید این بار در این میدان مبارزه کرده و اجازه نداد دشمن با تحریف واقعیت‌های تاریخ ایران اسلامی موجب دلسرد شدن مردم شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ضرورت ثبت تاریخ شفاهی تأکید کرد: وظیفه ما این است که این تاریخ را به نسل آینده انتقال دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha